Skocz do zawartości

PFlow keep apart operator


a12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy jest jakiś sposób na określenie czy wystąpiła kolizja (czy raczej czy cząsteczki znalazły się w odległości

 

Robię symulację kropel ściekających po szybie podczas deszczu, jedne osiadają na deflektorze (szybie) - czyli ustawiam na kolizji speed=0. Inne ściekają po niej (dzięki speed by surface). Chciałbym osiągnąć takie coś: jeśli ściekająca kropla na swojej drodze napotka kroplę która się nie porusza, ta stojąca może np. umrzeć albo ruszyć z resztą (tak jak jest w rzeczywistości).

 

Może są inne, lepsze sposoby na uzyskanie tego efektu niekoniecznie keep apart operator? Będę wdzięczny za wszelkie pomysły i sugestie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

jesli juz kombinujesz ze speed, to podlacz pod event kolizji "rosyjska ruletke" i losuj czy po kolizji kropli ze speed>0 i takiej ktora ma speed=0 nadac obu nowa predkosc bedaca ulamkiem tej wiekszej predkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli juz kombinujesz ze speed, to podlacz pod event kolizji "rosyjska ruletke" i losuj czy po kolizji kropli ze speed>0 i takiej ktora ma speed=0 nadac obu nowa predkosc bedaca ulamkiem tej wiekszej predkosci

 

Rosyjską ruletkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności