a12 Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Witam Czy jest jakiś sposób na określenie czy wystąpiła kolizja (czy raczej czy cząsteczki znalazły się w odległości Robię symulację kropel ściekających po szybie podczas deszczu, jedne osiadają na deflektorze (szybie) - czyli ustawiam na kolizji speed=0. Inne ściekają po niej (dzięki speed by surface). Chciałbym osiągnąć takie coś: jeśli ściekająca kropla na swojej drodze napotka kroplę która się nie porusza, ta stojąca może np. umrzeć albo ruszyć z resztą (tak jak jest w rzeczywistości). Może są inne, lepsze sposoby na uzyskanie tego efektu niekoniecznie keep apart operator? Będę wdzięczny za wszelkie pomysły i sugestie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 jesli juz kombinujesz ze speed, to podlacz pod event kolizji "rosyjska ruletke" i losuj czy po kolizji kropli ze speed>0 i takiej ktora ma speed=0 nadac obu nowa predkosc bedaca ulamkiem tej wiekszej predkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
a12 Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2010 jesli juz kombinujesz ze speed, to podlacz pod event kolizji "rosyjska ruletke" i losuj czy po kolizji kropli ze speed>0 i takiej ktora ma speed=0 nadac obu nowa predkosc bedaca ulamkiem tej wiekszej predkosci Rosyjską ruletkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się