Napisano 8 Styczeń 201015 l Witam, mam problem polegający na tym, że potrzebuje zrobić render animacji za jakością mental ray, ale kiedy używam 'batch render' to na jedną klatkę przypada 10 min, a to sprawia, że zajęło by mi to kilka dni. Nie uznał bym tego za problem gdyby nie fakt, że normalnie zrobienie jednej klatki trwa nie więcej niż 45s. Zakładam że program w chwili przejścia z tworzenia jednej klatki do drugiej coś kombinuje, a ja bym chciał to ominąć.
Napisano 10 Styczeń 201015 l // Result: Saving temporary file: E:/Scenes/moon_project/scenes/scena III - IV__352.mb // // Result: Rendering with mental ray... // // Result: Percentage of rendering done: 0 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_1.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 5 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_1.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 10 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_1.psd) // (.....) // Result: Percentage of rendering done: 100 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_1.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 0 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_2.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 5 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_2.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 10 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_2.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 15 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_2.psd) // (....) tak wygląda w przypadku batch, i cały problem polega na tym że jak będzie 100% jednej klatki to sporo czasu minie zanim rozpocznie sie tworzenie drugiej. W przypadku zwykłego renderingu pisze tylko "mental ray: got 8 satellite CPUs." Nie jestem jednak przekonany czy chodziło o coś z tego co napisałem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto