Gość Corist Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Witam, mam problem polegający na tym, że potrzebuje zrobić render animacji za jakością mental ray, ale kiedy używam 'batch render' to na jedną klatkę przypada 10 min, a to sprawia, że zajęło by mi to kilka dni. Nie uznał bym tego za problem gdyby nie fakt, że normalnie zrobienie jednej klatki trwa nie więcej niż 45s. Zakładam że program w chwili przejścia z tworzenia jednej klatki do drugiej coś kombinuje, a ja bym chciał to ominąć.
Gość Corist Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 // Result: Saving temporary file: E:/Scenes/moon_project/scenes/scena III - IV__352.mb // // Result: Rendering with mental ray... // // Result: Percentage of rendering done: 0 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_1.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 5 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_1.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 10 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_1.psd) // (.....) // Result: Percentage of rendering done: 100 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_1.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 0 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_2.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 5 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_2.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 10 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_2.psd) // // Result: Percentage of rendering done: 15 (E:/Scenes/moon_project/scena III - IV_2.psd) // (....) tak wygląda w przypadku batch, i cały problem polega na tym że jak będzie 100% jednej klatki to sporo czasu minie zanim rozpocznie sie tworzenie drugiej. W przypadku zwykłego renderingu pisze tylko "mental ray: got 8 satellite CPUs." Nie jestem jednak przekonany czy chodziło o coś z tego co napisałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się