Napisano 10 Styczeń 201015 l Po nieudanej probie modelowania samochodu sprobowalem swoich sił w zrobieniu pokoju na poddaszu.Textury na drewnianych belkach tak na szybko niemialem pomyslu, a dywanik taki testowy . w przyszlosci zamierzam umiescic tam jeszcze materac, obraz i grzejniki. Licze na krytyke i cenne wskazowki , zalezy mi zeby wygladalo to realistycznie.
Napisano 10 Styczeń 201015 l Po pierwsze było te słupy poteksturować tym co ściany ( a tak zaraz paru cie zjedzie za umieszczenie czegos takiego, tak na przyszłość zamin zaczniesz texturowac już materiałami jakie maja być pokryj wszystko jednym materiałem meble ściany dywany ...itp), nastepnie podłoga jest to pewnie box lub plane dobrze by było jak byś do materiału podłogi dodał bumpa lub displace i jeszcze polecam materiał typu vray overridemtl podłoga nie będzie zabarwiać ścian ( to eliminuje wstawienie materiału w GI material-możesz użyć tam zwykłego materiału vrayMtl z ustawieniami koloru diffuse na jasno szary lub biały). A na koniec te belki poziome sorry do czego one maja być w konstrukcjach dachowych murłata pośrednia chowana jest w poszyciu dachowym a juz napewno przy konstrukcji okna musi być czymś podparta (nie mówiąc juz o tym ze wogóle nie powinna być rozcinana, tak więc albo belkę albo okno przesuń, lub belka out) , na koniec nie wiem skad nad rózowym trójkątem masz światło. A tak ogólnie to czekam na dalsze postepy Edytowane 11 Styczeń 201015 l przez s_vimes
Napisano 11 Styczeń 201015 l Autor sorry zapomnialem : 3ds max 2010+ mental ray mały up : Edytowane 11 Styczeń 201015 l przez bboy
Napisano 11 Styczeń 201015 l Jakie światło użyłeś do oświetlenia sceny? Zrób zrzut ekranu z okna perspective tak zeby było widać całośc włacznie ze światłami użytymi (podejrzewam że masz sciany zrobione z boxów szczególnie tą malinowa bo ja widać w oknie na zewnątrz)
Napisano 11 Styczeń 201015 l Radził bym najpierw zrobic porzadne modele ;) jakies listwy moze daj kolo tych slupkow bo sie tak lacza z podloga bez sensu i psuje efekt ;) ale zacznij od modelowania bo pozniej latwiej ci bedzie robic testy i wogole bo tak renderowac 4 boxy na poddaszu raczej nie ma sensu ;) Powodzenia :D
Napisano 11 Styczeń 201015 l Autor no w najbliższym czasie(weekend) postaram się więcej detali dodać, narazie niemam zbytnio czasu.Ogólnie to chodziło mi czy oświetlenie i proporcje są odpowiednie. Jutro wrzucę zrzut ekranu jak tam cala scenka wygląda
Napisano 17 Styczeń 201015 l /* usunięto */ " Realistic Architectural Visualization with 3ds Max and mental ray" Sadze ze ci sie to może przydać taka pigółka wiedzy z zakresu mental ray Kolego, zapoznaj się z regulaminem forum - nie udostępniamy tutaj linków do eBook'ów, torrentów i innego p2p! knysha Edytowane 17 Styczeń 201015 l przez Knysha
Napisano 17 Styczeń 201015 l Autor dzieki s_vimes napewno sie przyda , sorry ze praca stoi w miejscu jak tylko znajde czas postaram sie cos wrzucic
Napisano 23 Styczeń 201015 l Autor mały up scenka ze standardowym oswietleniem: a tu scena ze swiatlami: render ze swiatłami jakos srednio wyszedł... za oknem swiece mr area spot a wewnatrz mr area omni
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto