Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po nieudanej probie modelowania samochodu sprobowalem swoich sił w zrobieniu pokoju na poddaszu.Textury na drewnianych belkach tak na szybko niemialem pomyslu, a dywanik taki testowy . w przyszlosci zamierzam umiescic tam jeszcze materac, obraz i grzejniki. Licze na krytyke i cenne wskazowki , zalezy mi zeby wygladalo to realistycznie.

64628a76e321bd6am.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Po pierwsze było te słupy poteksturować tym co ściany ( a tak zaraz paru cie zjedzie za umieszczenie czegos takiego, tak na przyszłość zamin zaczniesz texturowac już materiałami jakie maja być pokryj wszystko jednym materiałem meble ściany dywany ...itp), nastepnie podłoga jest to pewnie box lub plane dobrze by było jak byś do materiału podłogi dodał bumpa lub displace i jeszcze polecam materiał typu vray overridemtl podłoga nie będzie zabarwiać ścian ( to eliminuje wstawienie materiału w GI material-możesz użyć tam zwykłego materiału vrayMtl z ustawieniami koloru diffuse na jasno szary lub biały). A na koniec te belki poziome sorry do czego one maja być w konstrukcjach dachowych murłata pośrednia chowana jest w poszyciu dachowym a juz napewno przy konstrukcji okna musi być czymś podparta (nie mówiąc juz o tym ze wogóle nie powinna być rozcinana, tak więc albo belkę albo okno przesuń, lub belka out) , na koniec nie wiem skad nad rózowym trójkątem masz światło. A tak ogólnie to czekam na dalsze postepy

Edytowane przez s_vimes
Napisano

Jakie światło użyłeś do oświetlenia sceny? Zrób zrzut ekranu z okna perspective tak zeby było widać całośc włacznie ze światłami użytymi (podejrzewam że masz sciany zrobione z boxów szczególnie tą malinowa bo ja widać w oknie na zewnątrz)

Napisano

Radził bym najpierw zrobic porzadne modele ;) jakies listwy moze daj kolo tych slupkow bo sie tak lacza z podloga bez sensu i psuje efekt ;) ale zacznij od modelowania bo pozniej latwiej ci bedzie robic testy i wogole bo tak renderowac 4 boxy na poddaszu raczej nie ma sensu ;) Powodzenia :D

Napisano

no w najbliższym czasie(weekend) postaram się więcej detali dodać, narazie niemam zbytnio czasu.Ogólnie to chodziło mi czy oświetlenie i proporcje są odpowiednie. Jutro wrzucę zrzut ekranu jak tam cala scenka wygląda

Napisano (edytowane)

/* usunięto */

" Realistic Architectural Visualization with 3ds Max and mental ray" Sadze ze ci sie to może przydać taka pigółka wiedzy z zakresu mental ray

 

Kolego, zapoznaj się z regulaminem forum - nie udostępniamy tutaj linków do eBook'ów, torrentów i innego p2p!

knysha

Edytowane przez Knysha
Napisano

mały up

scenka ze standardowym oswietleniem:

poddasze24.th.jpg

a tu scena ze swiatlami:

poddasze56.th.jpg

render ze swiatłami jakos srednio wyszedł... za oknem swiece mr area spot a wewnatrz mr area omni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności