kajot Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Witam. Mam następujący problem, ukończyłem pracę nad modelami itd. i teraz zabieram sie za animację, rzecz w tym ze jako nie mam w tym doswiadczenia, nie wiem jakiej wielkosci powinny być modele tzn. domyślam sie ze im wieksze tym czas renderingu sie wydluzy. czy ktos mógłby mi pomoc i powiedziec mniej wiecej jaka powinna byc optymalna wielkosc np. glownej postaci (reszte oczywiscie proporcjonalnie dobiore. Pozdrawiam
asblaze Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Ustaw sobie jednostki miary na centymetry i daj postaci ich 170 :P Osobiście staram się robić tak, że jak tworze sferę, to w stosunku do postaci ma wielkość piłki nożnej.
Gość raggy2k4 Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 (edytowane) to chyba nie ma jakiegoś największe znaczenia... najlepiej trzymać się realnych miar... tak na przyszłość się przyda do wizek itp:) a jak ktoś Ci rzuci z zaskoczenia ile to ma cm... łatwiej obliczyć:) Edytowane 16 Styczeń 2010 przez raggy2k4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się