Markus King Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Witam! Mam problem ze zrobieniem napięcia mięśni i ścięgien podczas zginania kończyn modelu. Czytałem kiedyś o czymś takim jak angle-deform, ale nie mogę tego znaleźć. Mógłby mi ktoś przybliżyć to pojęcie lub przedstawić inne metody animacji ruchów mięśni? Bardzo proszę o poradę! Pozdro!
troglodyta Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Link do tutka :http://area.autodesk.com/louis_tutorials/creating_muscles_in_3ds_max Chyba nie o to Ci dokładnie chodzi , ale coś podpatrzyć możesz :)
asblaze Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 jeśli to MAX to SkinMorph, jeśli MAYA to Blendshapes podpięte drivenKeyem do rotacji kości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się