Gr3G Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Witam mam taki problem. Stworzyłem dwa bipedy, utworzyłem każdemu ragdolla, animowałem jednego z nich aby uderzył w drugiego i tu mam problem...fizyka działa fajnie (jeden biped uderza w drugiego i oboje odlatują) ale chcę aby jeden z bipedów łapał drugiego tak aby podczas spadania trzymali się razem. Próbowałem łączyć poperz parent i child np lewą dłoń pierwszego bipeda z ramieniem drugiego lecz bipedy dalej odlatują osobno.
Kris_R Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Kłania się Endorphine.. http://www.naturalmotion.com/ Ma wbudowany zaawansowany silnik właśnie do takich symulacji.
Gr3G Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Napisano 17 Styczeń 2010 Własnie wiem ale Endorphina nie potrafię załapać :/ oglądałem tutki i nic...w 3ds Maxie na pewno też się da coś takiego zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się