Napisano 17 Styczeń 201015 l Witam mam taki problem. Stworzyłem dwa bipedy, utworzyłem każdemu ragdolla, animowałem jednego z nich aby uderzył w drugiego i tu mam problem...fizyka działa fajnie (jeden biped uderza w drugiego i oboje odlatują) ale chcę aby jeden z bipedów łapał drugiego tak aby podczas spadania trzymali się razem. Próbowałem łączyć poperz parent i child np lewą dłoń pierwszego bipeda z ramieniem drugiego lecz bipedy dalej odlatują osobno.
Napisano 17 Styczeń 201015 l Kłania się Endorphine.. http://www.naturalmotion.com/ Ma wbudowany zaawansowany silnik właśnie do takich symulacji.
Napisano 17 Styczeń 201015 l Autor Własnie wiem ale Endorphina nie potrafię załapać :/ oglądałem tutki i nic...w 3ds Maxie na pewno też się da coś takiego zrobić
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto