Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Na niektórych krawędziach widać artefakty które wyglądają jak niskie ustawienia samplingu ale problem jest gdzie indziej bo podnoszenie ilości sampli i kontrastu niema na to wpływu a problem pojawia się tylko w wypadku renderowaniu batch'em do 32bit.

 

comp2v.th.jpg

 

Update 28.11.010:

 

Robiłem dzisiaj porządki na dysku i stwierdziłem że trzeba odkurzyć moją teczkę 3d i zrobić podsumowanie roku.

 

Mój drugi telefon który wykonałem w celach komercyjnych będąc na zdalnych praktykach w televisor.pl

vlcsnap2010112819h08m51.png

 

Pierwszy projekt przy którym wykonałem wszystko oprócz Animacji i Compo którą wykonał Karol Zakrzewski. Dzięki temu że reklama była robiona dla dużego klienta mieliśmy sporo czasu na dopracowanie designu i nie zważając na to że to reklama maści na hemoroidy bardzo ją lubię :)

vlcsnap2010112819h42m23.png

 

vlcsnap2010112819h42m31.png

 

vlcsnap2010112819h42m41.png

 

vlcsnap2010112819h43m01.png

 

vlcsnap2010112819h43m19.png

 

vlcsnap2010112819h43m40.png

 

Ten sam model który zrobiłem na praktykach użyłem do stworzenia mojej dumy :D Oczywiście musiałem domodelować wnętrze i te wszystkie śróbki i inne elementy które wylatują na zewnątrz.

rdnokia52f019.jpg

 

rdnokia52f137.jpg

 

rdnokia52f200.jpg

 

rdnokia52f295.jpg

 

mixplus - pajączek

pal00316.jpg

Shadery, Oswietlenie, Model pająka, Copo pająka z z telefonem i napisami które później nakładałem na kompozycje Karola Zakrzewskiego w której znajdowała się pajęczyna wraz z tłem.

 

render01mayocut.jpg

Wizualizacja scenografii "Krowowciągarki" całość wykonana w kilka godzin słaby render + dużo pędzlowania w szopie. Kto zgadnie co za reklama? :)

 

nokiax2front04.jpg

nokiax2back03.jpg

nokiax301.jpg

Prewki telefonów Shading, Oświetlenie, Poprawki tekstur, Compo

 

Real - GOGOS

frame000082.jpg

Model błękitnego, Shadery, Oswietlenie, Compo

frame000156.jpg

Model Pomarańczego, Shaider, Oświetlenie, Compo (różowa ściana nie jest moja)

frame000258.jpg

Shadery, Compo

frame000277.jpg

F*** YEAH!! Widzenie w ciemności! DZZZZzzzzz.... :D (Shadery, Compo)

 

frame000356.jpg

Model (oprócz oczów które były wykonane przez Karola w Zbrushu), Shadery, Compo

 

frame000329.jpg

Mimo to że projekt był bardzo wyczerpujący przez krótkie terminy miałem dużą frajdę zmuszając małych ludzików zrobić desant na czyjeś mieszkanie :D

 

Dobrze znana wam krowa z mleka hej która ukazała sie nadawno wartykule max3d

frame000384.jpg

Malowanie tekstur, bakowanie swiateł i rzęsy krowy :D

 

Pytanie do moderatorów: Da sie jakoś zwiękrzyć limit tagów na pierwszy post albo zmienić kolejność moich postów żeby obecny wstawić pod pierwszy żeby wszystko trzymało się kupy?

 

packshot02.jpg

 

packshot01.jpg

Scenografia do reklamy telefonu: Kompozycja gotowych modeli, Shadery, Oswietlenie, Compo, Model autobusika w tle który kiedys nie wszedl do Procto-Glyvenola (bardzo go lubie i dla tego nie dalem mu umrzec na dysku :D)

 

Real gadające zwierzaki

frame000367.jpg

Co kilka miesięcy robiliśmy kilka odcinków gadających zwierzaków które ledwo przeżyły atak w/w GOGOS'ow.

 

Real - Christmas

//Muszę zaczekać na emisje tej reklamy żeby móc ją pokazać//

Po raz pierwszy robilem cos w rodzaju matte painting. Cały widok za oknem.

Edytowane przez NV
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności