Jump to content

happy-angel

Members
  • Content Count

    558
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Excellent

7 Followers

About happy-angel

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Харків
  1. Mimo ze karta graficzna ma te same parametry i chipy co z desktopa to jest montowana na płytce w innym trochę innym kształcie i jest podłączona do płyty głównej na złączu MXM. Proc oczywiście jest na LGA. Tutaj masz testy innego modelu na SLI ale nadal to jest na bazie kadłuba Clevo (wyniki są niemal identyczne z desktopem):
  2. Ja nie będę robić delid tylko Dream Machines tak że jak coś pójdzie nie tak to mam gwarancje od nich a nie od Intela
  3. 32 GB RAMu to za mało?Tak proc jest desktopowy. Sporo czytałem o chłodzeniu dla tego zamawiam wymianę pasty i otworzenia pokrywki procesora żeby wymienili pastę do zębów od Intela na ciekły metal. Dlatego zamawiam to od Dream Machines bo Hyperbooki, GameRagon, Kuzniewski tego nie robią.Do tego zamówiłem PREMA BIOS Mod oraz vBIOS żeby mieć pełną kontrole na kompem z poziomu BIOSu więc będę mógł zrobić undervolting CPU i GPU.https://www.purepc.pl/notebooki/undervolting_cpu_i_gpu_na_przykladzie_laptopa_smart7_h773fTeraz zostało tylko zamówić RAM i SSDWydaje mi się że dwa zasilacze są dla wersji SLI
  4. Dlaczego to tak skleja test? TEST: Za często przeprowadzam się i zmieniam miejsce pobytu wiec komputer stacjonarny raczej nie wchodzi w grę. Tym bardziej że jak liczyłem stacjonarny będzie kosztować jakieś 1500-2000 zł taniej. Kupuję głownie pod Arnold for Maya, Nuke, Mari jeszcze zostawiam sobie furtkę pod GPU Renderingu np. Redshift. Dlatego karta jest z 8GB VRAM i jeden port Thunderbolt 3 dla eGPU. BTW czy ktoś używał Redshifta na dwóch kartach na raz podczas kiedy jedna była pod Thunderbolt? Sprzęt od Dream Machines: Monitor: 17.3" FHD (1920x1080) 16:9 panel Matte, IPS GPU: NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB VRAM Procesor: Intel Core i7-8700K Overclockable + Delidding, Thermal Grizzly Conductonaut - 260zł Pasta termoprzewodząca: THERMAL GRIZZLY - KRYONAUT - 90 zl 60 dni gwarancji na zero bad pixeli - 300 zł Razem: 9358 PLN Kupuję osobno: Pamięć RAM: Crucial DDR4 SODIMM 16GB 2133MHz C15 - 549,00 zł x2 (morele.net) Dysk SSD: Samsung SSD 960 PRO NVMe M.2 512GB, 3500/2100MB/s, V-nand - 1267.36 zł (net-s.pl) Dysk HDD: Kupie z czasemRazem wychodzi jakieś 11k Czy ktoś z was miał styczność z samodzielną instalacją PREMA BIOS Mod oraz vBIOS? Proszę o wasze pomysły i krytykę. Z góry dziękuje - - - Połączono posty - - - Przepraszam za syf ale z jakiegoś powodu jak zakładam wątek albo edytuje post to wyłącza się HTML i wszystko zbija w kupę i nie da się tego czytać
  5. Za często przeprowadzam się i zmieniam miejsce pobytu wiec komputer stacjonarny raczej nie wchodzi w grę. Tym bardziej że jak liczyłem stacjonarny będzie kosztować jakieś 1500-2000 zł taniej.Kupuję głownie pod Arnold for Maya, Nuke, Mari jeszcze zostawiam sobie furtkę pod GPU Renderingu np. Redshift. Dlatego karta jest z 8GB VRAM i jeden port Thunderbolt 3 dla eGPU. BTW czy ktoś używał Redshifta na dwóch kartach na raz podczas kiedy jedna była pod Thunderbolt?Sprzęt od Dream Machines:Monitor: 17.3" FHD (1920x1080) 16:9 panel Matte, IPSGPU: NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB VRAMProcesor: Intel Core i7-8700K Overclockable + Delidding, Thermal Grizzly Conductonaut - 260zł Pasta termoprzewodząca: THERMAL GRIZZLY - KRYONAUT - 90 zl60 dni gwarancji na zero bad pixeli - 300 złRazem: 9358 PLNKupuję osobno:Pamięć RAM: Crucial DDR4 SODIMM 16GB 2133MHz C15 - 549,00 zł x2 (morele.net)Dysk SSD: Samsung SSD 960 PRO NVMe M.2 512GB, 3500/2100MB/s, V-nand - 1267.36 zł (net-s.pl)Dysk HDD: Kupie z czasemRazem wychodzi jakieś 11kCzy ktoś z was miał styczność z samodzielną instalacją PREMA BIOS Mod oraz vBIOS?Proszę o wasze pomysły i krytykę. Z góry dziękuje
  6. Swego czasu przeorałem cały watek Adevale3313 i po cichu kibicowałem twoim postępom bo mam nadzieje że prędzej czy później pójdę w twoje ślady. Już myślałem że straciłeś wenę do tego typu przedsięwzięć a tu proszę taka miła niespodzianka :) Czekam z niecierpliwością na to żeby zobaczyć co wykombinowałeś i gdzie ten projekt ciebie dalej zaniesie. Powodzenia
  7. Komiksowe dupę urywą i staniki latają!
  8. OK, sprawdziłem. To jest to pewnie przed tym sprawdzałem inny rocznik tego samego filmu. Dzięki za pomoc.
  9. Tez tak myślałem ale przeglądałem i coś mi nie pasowało. Sprawdze jeszcze raz. Anyway thx.
  10. Cześć wszystkim kinomaniakom, Od dłuższego czasu chodzą za mną dwa filmy które oglądałem we wczesnym dzieciństwie (początek 90). Mam w głowie tylko prześwity poszczególnych scen i jak narazie znalazłem tytuł jednego z nich Beetlejuice (1988) i wydaje mi się że to leciało w podobnych okresach w telewizji. Z drugiego mam tylko gify: Czy ktoś poznaje ten film? Z góry dziękuje za pomoc i brak komentarzy na temat tego co ja oglądałem jak byłem mały :) Pozdro, V220
  11. Nie rozumiem skąd taka reakcja. Albo my się kompletnie nie zrozumieliśmy albo Arnold używany przez Sony i wypuszczany przez SA łączy tylko nazwa.
  12. Liczy się że to się staje coraz bardziej dostępne i jest łatwiejsze do nauczenia sie i zaimplementowania w pipelinie albo dołączenie do teamu który używa ten sam renderer. Czy Sony używa ten sam silnik i tylko ma własny translator czy to jest większa różnica? Możesz opowiedzieć jak to z grubsza wygląda?
  13. Z tego co wiem to jedno z bardziej znanych studiów w Londynie płaci freelancerom dniówkę za przychodzenie w weekend, plus kilka razy dziennie do ciebie przychodzi runner z segregatorem w którym są menu z różnych knajp i kawiarni i zbiera zamówienia. Więc masz mały bonus za 15-30f w postaci dobrego jedzenia i jakiejś lepszej kawy jak się pojawia się ciśnienie z pracą ale nie musisz przychodzić w weekend jak jesteś zajęty. Co prawda mówię o dziale reklamy i być może ta sama firma dla działu filmowego ma inne warunki.
  14. ikkiz > Jeszcze nie ruszałem lakieru to jest tylko test z owadami. No moim zdaniem zakurzone przedmioty mniej więcej maja efekt takiego "filcu" ale jak to bije po oczach coś spróbuje jeszcze przy tym pokombinować. FF > Dzięki. Jeszcze nie wczuwałem się w ustawienia skali bo bałem się że coś może nie wyjść z xGen'em bo nigdy tego nie używałem. W sumie słusznie bo wczoraj spędziłem cały dzień żeby wykombinować sposób jak poruszający się obiekt z xGen'em przepuścić przez Arnolda. Wyszło na to że musiałbym zapuszczać ręcznie batch render po kolei dla każdej ramki żeby xGen trzymał się geometrii. Więc skończyło się na tym że będę miał osobną scenę w której przełożę animacje samochodu na cały świat z kamerą. Trochę od dupy strony ale też się da :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy