Napisano 20 Styczeń 201015 l Witam, Na niektórych krawędziach widać artefakty które wyglądają jak niskie ustawienia samplingu ale problem jest gdzie indziej bo podnoszenie ilości sampli i kontrastu niema na to wpływu a problem pojawia się tylko w wypadku renderowaniu batch'em do 32bit. Update 28.11.010: Robiłem dzisiaj porządki na dysku i stwierdziłem że trzeba odkurzyć moją teczkę 3d i zrobić podsumowanie roku. Mój drugi telefon który wykonałem w celach komercyjnych będąc na zdalnych praktykach w televisor.pl Pierwszy projekt przy którym wykonałem wszystko oprócz Animacji i Compo którą wykonał Karol Zakrzewski. Dzięki temu że reklama była robiona dla dużego klienta mieliśmy sporo czasu na dopracowanie designu i nie zważając na to że to reklama maści na hemoroidy bardzo ją lubię :) Ten sam model który zrobiłem na praktykach użyłem do stworzenia mojej dumy :D Oczywiście musiałem domodelować wnętrze i te wszystkie śróbki i inne elementy które wylatują na zewnątrz. mixplus - pajączek Shadery, Oswietlenie, Model pająka, Copo pająka z z telefonem i napisami które później nakładałem na kompozycje Karola Zakrzewskiego w której znajdowała się pajęczyna wraz z tłem. Wizualizacja scenografii "Krowowciągarki" całość wykonana w kilka godzin słaby render + dużo pędzlowania w szopie. Kto zgadnie co za reklama? :) Prewki telefonów Shading, Oświetlenie, Poprawki tekstur, Compo Real - GOGOS Model błękitnego, Shadery, Oswietlenie, Compo Model Pomarańczego, Shaider, Oświetlenie, Compo (różowa ściana nie jest moja) Shadery, Compo F*** YEAH!! Widzenie w ciemności! DZZZZzzzzz.... :D (Shadery, Compo) Model (oprócz oczów które były wykonane przez Karola w Zbrushu), Shadery, Compo Mimo to że projekt był bardzo wyczerpujący przez krótkie terminy miałem dużą frajdę zmuszając małych ludzików zrobić desant na czyjeś mieszkanie :D Dobrze znana wam krowa z mleka hej która ukazała sie nadawno wartykule max3d Malowanie tekstur, bakowanie swiateł i rzęsy krowy :D Pytanie do moderatorów: Da sie jakoś zwiękrzyć limit tagów na pierwszy post albo zmienić kolejność moich postów żeby obecny wstawić pod pierwszy żeby wszystko trzymało się kupy? Scenografia do reklamy telefonu: Kompozycja gotowych modeli, Shadery, Oswietlenie, Compo, Model autobusika w tle który kiedys nie wszedl do Procto-Glyvenola (bardzo go lubie i dla tego nie dalem mu umrzec na dysku :D) Real gadające zwierzaki Co kilka miesięcy robiliśmy kilka odcinków gadających zwierzaków które ledwo przeżyły atak w/w GOGOS'ow. Real - Christmas //Muszę zaczekać na emisje tej reklamy żeby móc ją pokazać// Po raz pierwszy robilem cos w rodzaju matte painting. Cały widok za oknem. Edytowane 29 Listopad 201014 l przez NV
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto