Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Na niektórych krawędziach widać artefakty które wyglądają jak niskie ustawienia samplingu ale problem jest gdzie indziej bo podnoszenie ilości sampli i kontrastu niema na to wpływu a problem pojawia się tylko w wypadku renderowaniu batch'em do 32bit.

 

comp2v.th.jpg

 

Update 28.11.010:

 

Robiłem dzisiaj porządki na dysku i stwierdziłem że trzeba odkurzyć moją teczkę 3d i zrobić podsumowanie roku.

 

Mój drugi telefon który wykonałem w celach komercyjnych będąc na zdalnych praktykach w televisor.pl

vlcsnap2010112819h08m51.png

 

Pierwszy projekt przy którym wykonałem wszystko oprócz Animacji i Compo którą wykonał Karol Zakrzewski. Dzięki temu że reklama była robiona dla dużego klienta mieliśmy sporo czasu na dopracowanie designu i nie zważając na to że to reklama maści na hemoroidy bardzo ją lubię :)

vlcsnap2010112819h42m23.png

 

vlcsnap2010112819h42m31.png

 

vlcsnap2010112819h42m41.png

 

vlcsnap2010112819h43m01.png

 

vlcsnap2010112819h43m19.png

 

vlcsnap2010112819h43m40.png

 

Ten sam model który zrobiłem na praktykach użyłem do stworzenia mojej dumy :D Oczywiście musiałem domodelować wnętrze i te wszystkie śróbki i inne elementy które wylatują na zewnątrz.

rdnokia52f019.jpg

 

rdnokia52f137.jpg

 

rdnokia52f200.jpg

 

rdnokia52f295.jpg

 

mixplus - pajączek

pal00316.jpg

Shadery, Oswietlenie, Model pająka, Copo pająka z z telefonem i napisami które później nakładałem na kompozycje Karola Zakrzewskiego w której znajdowała się pajęczyna wraz z tłem.

 

render01mayocut.jpg

Wizualizacja scenografii "Krowowciągarki" całość wykonana w kilka godzin słaby render + dużo pędzlowania w szopie. Kto zgadnie co za reklama? :)

 

nokiax2front04.jpg

nokiax2back03.jpg

nokiax301.jpg

Prewki telefonów Shading, Oświetlenie, Poprawki tekstur, Compo

 

Real - GOGOS

frame000082.jpg

Model błękitnego, Shadery, Oswietlenie, Compo

frame000156.jpg

Model Pomarańczego, Shaider, Oświetlenie, Compo (różowa ściana nie jest moja)

frame000258.jpg

Shadery, Compo

frame000277.jpg

F*** YEAH!! Widzenie w ciemności! DZZZZzzzzz.... :D (Shadery, Compo)

 

frame000356.jpg

Model (oprócz oczów które były wykonane przez Karola w Zbrushu), Shadery, Compo

 

frame000329.jpg

Mimo to że projekt był bardzo wyczerpujący przez krótkie terminy miałem dużą frajdę zmuszając małych ludzików zrobić desant na czyjeś mieszkanie :D

 

Dobrze znana wam krowa z mleka hej która ukazała sie nadawno wartykule max3d

frame000384.jpg

Malowanie tekstur, bakowanie swiateł i rzęsy krowy :D

 

Pytanie do moderatorów: Da sie jakoś zwiękrzyć limit tagów na pierwszy post albo zmienić kolejność moich postów żeby obecny wstawić pod pierwszy żeby wszystko trzymało się kupy?

 

packshot02.jpg

 

packshot01.jpg

Scenografia do reklamy telefonu: Kompozycja gotowych modeli, Shadery, Oswietlenie, Compo, Model autobusika w tle który kiedys nie wszedl do Procto-Glyvenola (bardzo go lubie i dla tego nie dalem mu umrzec na dysku :D)

 

Real gadające zwierzaki

frame000367.jpg

Co kilka miesięcy robiliśmy kilka odcinków gadających zwierzaków które ledwo przeżyły atak w/w GOGOS'ow.

 

Real - Christmas

//Muszę zaczekać na emisje tej reklamy żeby móc ją pokazać//

Po raz pierwszy robilem cos w rodzaju matte painting. Cały widok za oknem.

Edytowane przez NV

  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności