Gość RazorekGSS Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Otóż mam taki problem, że mam gotową animację bipeda, i tu pojawia się problem bo jeśli zastosuję Rigging, to czy model będzie sie poruszał tak samo jak biped? Jeśli nie to proszę o jakąś solucję lub coś co może rozwiązać ten problem.
PLS Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Ale co masz w tym przypadku na mysli mowiac o zastosowaniu riggingu? Chcesz zbudowac nowy szkielet czy poprostu doczepic model do bipeda? Jesli to drugie to uzywasz modyfikatora Skin i skinujesz sobie model. Bedzie sie poruszac tak samo jak biped.
Gość RazorekGSS Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 No chodzi mi o to drugie. To jak to zrobić? Bo jestem trochę nie w temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się