Napisano 21 Styczeń 201015 l Moim zdaniem można wiele wycisnąć z tego obrazka. Zwiększyłbym kontrast, odjechał trochę kamerką, poprawił teksturę drewna, dodał jakieś duperele dookoła budynku i teksturę na tynk. Zmieniłbym też mapę displace albo bump na kominie, bo strasznie oskubane te cegły. Wizka siedzi kolorystycznie, więc jest dobrze, ale sądzę, że poprawienie tych paru elementów znacząco podniesie jej poziom. Pozdrawiam
Napisano 22 Styczeń 201015 l Autor Bielik93 - tak max 2010 literówka - dzięki breja - dziękuje za uwagi. Zwiększyłem rozdzielczość, troszkę zwiększyłem światło, poprawiłem perspektywę, zmniejszyłem bump na kominie. dodałem teksturę na elewacje, o drewnie niestety zapomniałem. No i podciągnąłem trochę render. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7287029ac5bd8ead.html dodalem drugie ujecie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f349395214407d8c.html Edytowane 22 Styczeń 201015 l przez stasiu6
Napisano 25 Styczeń 201015 l Przerzuć prackę do WIPa, żeby nie zaśmiecać Finished Works ciągłymi poprawkami. Nie wiem jak to się robi, chyba trza poprosić moderatora. Jest lepiej. Dodaj większe refleksy na materiał dachu, najlepiej jak wrzucisz mapę faloff do slotu reflection i w paru próbach ustalisz sobie najlepiej wyglądające odbicia. Trochę postprodukcji też się przyda, np. na lekkie ściemnienie pierwszego planu, rozjaśnienie nieba i dodanie odbić w szybach. Pozdrawiam