Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Natknąłem się na problem, który nie potrafię na szybko rozwiązać.

Problem opisałem już w wątku o modelingu, ale nie uzyskałem pewnej odpowiedzi :) więc piesze i tutaj.

 

(poprzedni wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=65155 )

 

Robie animację butelki piwa - jednym z jej aspektów jest spływająca kropla wody po powierzchni butelki. Chciałem użyć modyfikatora patch deformation - ale.... nie mogę go przypisać do butelki przerobionej z poly na patch. Wiem, że aby modyfikator działał nie może być patch z trójkątów.

Nie wiem jak usunąć z modelu trójkąty (model w patch). Więc próbuje od drugiej strony - jest jakiś modyfikator działający podobnie do patch deform ale z obiekami edit poly? Mogę to zrobić przy pomocy path deformation ale daje mi to dużo niższy poziom kontroli nad kroplą.

 

Czy jedynym rozwiązaniem jest wymodelowanie powierzchni butelki w patcha`ch od początku?

 

Z góry dziękuje za porady.

 

Pzdr

Elimo

  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.