Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Natknąłem się na problem, który nie potrafię na szybko rozwiązać.

Problem opisałem już w wątku o modelingu, ale nie uzyskałem pewnej odpowiedzi :) więc piesze i tutaj.

 

(poprzedni wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=65155 )

 

Robie animację butelki piwa - jednym z jej aspektów jest spływająca kropla wody po powierzchni butelki. Chciałem użyć modyfikatora patch deformation - ale.... nie mogę go przypisać do butelki przerobionej z poly na patch. Wiem, że aby modyfikator działał nie może być patch z trójkątów.

Nie wiem jak usunąć z modelu trójkąty (model w patch). Więc próbuje od drugiej strony - jest jakiś modyfikator działający podobnie do patch deform ale z obiekami edit poly? Mogę to zrobić przy pomocy path deformation ale daje mi to dużo niższy poziom kontroli nad kroplą.

 

Czy jedynym rozwiązaniem jest wymodelowanie powierzchni butelki w patcha`ch od początku?

 

Z góry dziękuje za porady.

 

Pzdr

Elimo

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności