elimo Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Witam, Natknąłem się na problem, który nie potrafię na szybko rozwiązać. Problem opisałem już w wątku o modelingu, ale nie uzyskałem pewnej odpowiedzi :) więc piesze i tutaj. (poprzedni wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=65155 ) Robie animację butelki piwa - jednym z jej aspektów jest spływająca kropla wody po powierzchni butelki. Chciałem użyć modyfikatora patch deformation - ale.... nie mogę go przypisać do butelki przerobionej z poly na patch. Wiem, że aby modyfikator działał nie może być patch z trójkątów. Nie wiem jak usunąć z modelu trójkąty (model w patch). Więc próbuje od drugiej strony - jest jakiś modyfikator działający podobnie do patch deform ale z obiekami edit poly? Mogę to zrobić przy pomocy path deformation ale daje mi to dużo niższy poziom kontroli nad kroplą. Czy jedynym rozwiązaniem jest wymodelowanie powierzchni butelki w patcha`ch od początku? Z góry dziękuje za porady. Pzdr Elimo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się