Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Natknąłem się na problem, który nie potrafię na szybko rozwiązać.

Problem opisałem już w wątku o modelingu, ale nie uzyskałem pewnej odpowiedzi :) więc piesze i tutaj.

 

(poprzedni wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=65155 )

 

Robie animację butelki piwa - jednym z jej aspektów jest spływająca kropla wody po powierzchni butelki. Chciałem użyć modyfikatora patch deformation - ale.... nie mogę go przypisać do butelki przerobionej z poly na patch. Wiem, że aby modyfikator działał nie może być patch z trójkątów.

Nie wiem jak usunąć z modelu trójkąty (model w patch). Więc próbuje od drugiej strony - jest jakiś modyfikator działający podobnie do patch deform ale z obiekami edit poly? Mogę to zrobić przy pomocy path deformation ale daje mi to dużo niższy poziom kontroli nad kroplą.

 

Czy jedynym rozwiązaniem jest wymodelowanie powierzchni butelki w patcha`ch od początku?

 

Z góry dziękuje za porady.

 

Pzdr

Elimo

  • Wyświetleń 994
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności