Napisano 22 Styczeń 201015 l Witam, Natknąłem się na problem, który nie potrafię na szybko rozwiązać. Problem opisałem już w wątku o modelingu, ale nie uzyskałem pewnej odpowiedzi :) więc piesze i tutaj. (poprzedni wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=65155 ) Robie animację butelki piwa - jednym z jej aspektów jest spływająca kropla wody po powierzchni butelki. Chciałem użyć modyfikatora patch deformation - ale.... nie mogę go przypisać do butelki przerobionej z poly na patch. Wiem, że aby modyfikator działał nie może być patch z trójkątów. Nie wiem jak usunąć z modelu trójkąty (model w patch). Więc próbuje od drugiej strony - jest jakiś modyfikator działający podobnie do patch deform ale z obiekami edit poly? Mogę to zrobić przy pomocy path deformation ale daje mi to dużo niższy poziom kontroli nad kroplą. Czy jedynym rozwiązaniem jest wymodelowanie powierzchni butelki w patcha`ch od początku? Z góry dziękuje za porady. Pzdr Elimo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto