Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie :)

Interesuje mnie w jaki sposób wykonane zostały modele przedstawione na poniższych screenach? Chodzi mi głównie o komiksowe tekstury. Zauważcie, że wszystkie postacie mają czarne obwódki(kontury). Chciałbym stworzyć coś podobnego :) Jak do tego podejść?

 

http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=14119&d=1264202050

 

http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=12255&d=1263003015

 

 

 

Może niektórym moje pytanie wyda się śmieszne ale jestem początkujący w 3ds maxie a chciałbym kontynuować tą naukę pod kątem takich właśnie komiksowych scenerii.

 

Jestem też zaciekawiony czy trudno byłoby stworzyć mini-grę. Konkretnie byłaby to mała mapka a na niej postać, która po kliknięciu myszką pójdzie w wyznaczone miejsce. Coś w stylu diablo, warcraft :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modele zostały wykonane normalnie - jak każdy inny model do gry. Tekstury namalowane ręcznie. Obwódki wokół postaci to cecha shadera, a więc nie są częścią modelu/tekstury. Podejść do tego najłatwiej tak żeby zacząć robić modele, teksturować je i patrzeć jak to wychodzi, czytać tutoriale i próbować, próbować, próbować. Co do mini gry to obecnie są dostępne darmowe silniki umożliwiające stworzenie własnego świata gry, ale inną sprawą jest odpowiednie przygotowanie modeli, tekstur, animacji i oprogramowanie tego wszystkiego w silniku.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedź :) jeśli posiadasz jakieś tutoriale związane z tym tematem będę wdzięczny. Możesz opowiedzieć coś więcej o tym shaderze? jak działa? z kąd go wziąć i użyć? Sry za tyle pytań ale jestem jeszcze laikiem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności