Dabda_chief Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 Witam serdecznie :) Chciałbym zasięgnąć pomocy. Skorzystałem z tutoriala nawiązującego do cel shadingu. Udało mi się uzyskać porządany efekt komiksowego cieniowania. Mam natomiast problem z uzyskaniem czarnych obrysów postaci, efekt odręcznego rysunku(backface culling wg tego co piszą w necie). Gdzie mogę to włączyć, lub jak to stworzyć i renderować? Byłbym wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 1 Luty 2010 Share Napisano 1 Luty 2010 zaznaczasz obiekt > klikasz prawym > object properities > w zakładce general/ramce Display masz to ... ale nie służy to do obrysów tylko raczej do pokazania/ukrycie "tyłów" ścianek w viewporcie może pokaż ten tutorial . może o co innego jeszcze chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabda_chief Napisano 1 Luty 2010 Autor Share Napisano 1 Luty 2010 http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=14119&d=1264202050 tutaj macie przykład oco mi chodzi. Samo cieniowanie postaci to cel shader z tego co wiem. A ben back cull to rzekomo obramówki postaci. Jak przyjrzysz się im to każdy ma dookoła modelu czarne obramówki. Daje to rysunkowy wygląd. Chodzi mi o stworzenie modelu z takim konturem dookoła, nieważne jak obrócisz model kontur zostaje :) Ciekawi mnie to bo chciałbym zrobić coś podobnego jako pracę inżynierską. Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabda_chief Napisano 2 Luty 2010 Autor Share Napisano 2 Luty 2010 Widzę, że nikt niema pomysłu ;) Znalazłem rozwiązanie. Należy we właściwościach materiału w zakladce mental ray wybrać kontur(nie pamiętam dokładnie nazwy bo niemam w tej chwili dojścia do programu) i tam macie różne możliwości konturu. Dodatkowo trzeba włączyć kontury w renderingu/mental ray. Wsio :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Esteban44 Napisano 17 Marzec 2010 Share Napisano 17 Marzec 2010 "krzyhhh wybrać object> kliknij na prawo> obiekt properities> karta Ogólne / Ekran ramki jesteś ... ale nie jest to zarys, lecz pokazać / ukryć "tył" ściana w viewporcie " Zgadzam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się