Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie :)

 

Chciałbym zasięgnąć pomocy. Skorzystałem z tutoriala nawiązującego do cel shadingu. Udało mi się uzyskać porządany efekt komiksowego cieniowania.

Mam natomiast problem z uzyskaniem czarnych obrysów postaci, efekt odręcznego rysunku(backface culling wg tego co piszą w necie).

 

Gdzie mogę to włączyć, lub jak to stworzyć i renderować?

Byłbym wdzięczny za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznaczasz obiekt > klikasz prawym > object properities > w zakładce general/ramce Display masz to ...

ale nie służy to do obrysów tylko raczej do pokazania/ukrycie "tyłów" ścianek w viewporcie

 

może pokaż ten tutorial . może o co innego jeszcze chodzi

Napisano
  • Autor

http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=14119&d=1264202050

 

tutaj macie przykład oco mi chodzi. Samo cieniowanie postaci to cel shader z tego co wiem. A ben back cull to rzekomo obramówki postaci. Jak przyjrzysz się im to każdy ma dookoła modelu czarne obramówki. Daje to rysunkowy wygląd.

 

Chodzi mi o stworzenie modelu z takim konturem dookoła, nieważne jak obrócisz model kontur zostaje :)

Ciekawi mnie to bo chciałbym zrobić coś podobnego jako pracę inżynierską.

 

Macie jakieś pomysły?

Napisano
  • Autor

Widzę, że nikt niema pomysłu ;)

Znalazłem rozwiązanie. Należy we właściwościach materiału w zakladce mental ray wybrać kontur(nie pamiętam dokładnie nazwy bo niemam w tej chwili dojścia do programu) i tam macie różne możliwości konturu. Dodatkowo trzeba włączyć kontury w renderingu/mental ray. Wsio :)

Napisano

"krzyhhh wybrać object> kliknij na prawo> obiekt properities> karta Ogólne / Ekran ramki jesteś ...

ale nie jest to zarys, lecz pokazać / ukryć "tył" ściana w viewporcie "

 

Zgadzam się

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.