Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie :)

 

Chciałbym zasięgnąć pomocy. Skorzystałem z tutoriala nawiązującego do cel shadingu. Udało mi się uzyskać porządany efekt komiksowego cieniowania.

Mam natomiast problem z uzyskaniem czarnych obrysów postaci, efekt odręcznego rysunku(backface culling wg tego co piszą w necie).

 

Gdzie mogę to włączyć, lub jak to stworzyć i renderować?

Byłbym wdzięczny za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznaczasz obiekt > klikasz prawym > object properities > w zakładce general/ramce Display masz to ...

ale nie służy to do obrysów tylko raczej do pokazania/ukrycie "tyłów" ścianek w viewporcie

 

może pokaż ten tutorial . może o co innego jeszcze chodzi

Napisano
  • Autor

http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=14119&d=1264202050

 

tutaj macie przykład oco mi chodzi. Samo cieniowanie postaci to cel shader z tego co wiem. A ben back cull to rzekomo obramówki postaci. Jak przyjrzysz się im to każdy ma dookoła modelu czarne obramówki. Daje to rysunkowy wygląd.

 

Chodzi mi o stworzenie modelu z takim konturem dookoła, nieważne jak obrócisz model kontur zostaje :)

Ciekawi mnie to bo chciałbym zrobić coś podobnego jako pracę inżynierską.

 

Macie jakieś pomysły?

Napisano
  • Autor

Widzę, że nikt niema pomysłu ;)

Znalazłem rozwiązanie. Należy we właściwościach materiału w zakladce mental ray wybrać kontur(nie pamiętam dokładnie nazwy bo niemam w tej chwili dojścia do programu) i tam macie różne możliwości konturu. Dodatkowo trzeba włączyć kontury w renderingu/mental ray. Wsio :)

Napisano

"krzyhhh wybrać object> kliknij na prawo> obiekt properities> karta Ogólne / Ekran ramki jesteś ...

ale nie jest to zarys, lecz pokazać / ukryć "tył" ściana w viewporcie "

 

Zgadzam się

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności