Napisano 1 Luty 201015 l Witam serdecznie :) Chciałbym zasięgnąć pomocy. Skorzystałem z tutoriala nawiązującego do cel shadingu. Udało mi się uzyskać porządany efekt komiksowego cieniowania. Mam natomiast problem z uzyskaniem czarnych obrysów postaci, efekt odręcznego rysunku(backface culling wg tego co piszą w necie). Gdzie mogę to włączyć, lub jak to stworzyć i renderować? Byłbym wdzięczny za pomoc.
Napisano 1 Luty 201015 l zaznaczasz obiekt > klikasz prawym > object properities > w zakładce general/ramce Display masz to ... ale nie służy to do obrysów tylko raczej do pokazania/ukrycie "tyłów" ścianek w viewporcie może pokaż ten tutorial . może o co innego jeszcze chodzi
Napisano 1 Luty 201015 l Autor http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=14119&d=1264202050 tutaj macie przykład oco mi chodzi. Samo cieniowanie postaci to cel shader z tego co wiem. A ben back cull to rzekomo obramówki postaci. Jak przyjrzysz się im to każdy ma dookoła modelu czarne obramówki. Daje to rysunkowy wygląd. Chodzi mi o stworzenie modelu z takim konturem dookoła, nieważne jak obrócisz model kontur zostaje :) Ciekawi mnie to bo chciałbym zrobić coś podobnego jako pracę inżynierską. Macie jakieś pomysły?
Napisano 2 Luty 201015 l Autor Widzę, że nikt niema pomysłu ;) Znalazłem rozwiązanie. Należy we właściwościach materiału w zakladce mental ray wybrać kontur(nie pamiętam dokładnie nazwy bo niemam w tej chwili dojścia do programu) i tam macie różne możliwości konturu. Dodatkowo trzeba włączyć kontury w renderingu/mental ray. Wsio :)
Napisano 17 Marzec 201015 l "krzyhhh wybrać object> kliknij na prawo> obiekt properities> karta Ogólne / Ekran ramki jesteś ... ale nie jest to zarys, lecz pokazać / ukryć "tył" ściana w viewporcie " Zgadzam się
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto