Skocz do zawartości

Zbrush & Max - jedno pytanko :)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Bardzo proszę żeby ktoś bardzo ogólnie odpowiedział mi na pytanie, bo nie wiem czy dobrze to rozumiem:

 

Czy aby zrobić model w maxie, dokończyć w zbrushu i następnie importować go do maxa w celu oteksturowania, rigowania etc to trzeba:

 

najpierw go w maxie zmapować uvw ? bo jak zbrush go mapuje gdy chce wypalić bump mape czy normalke ? Nie rozumiem czy musze go najpierw jako low poly mapować w maxie, poźniej eksport do zbrusha - zrobienie high poly i mapy bump/normal > import w maxie i wedle tego mapowania które zrobie na lop poly nakladam mape z zbrusha ?

 

Z góry dzięki, bo nie moge się odnależć w zbrushu z tym wszystkim.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności