niuno Napisano 4 Luty 2010 Share Napisano 4 Luty 2010 Witam Bardzo proszę żeby ktoś bardzo ogólnie odpowiedział mi na pytanie, bo nie wiem czy dobrze to rozumiem: Czy aby zrobić model w maxie, dokończyć w zbrushu i następnie importować go do maxa w celu oteksturowania, rigowania etc to trzeba: najpierw go w maxie zmapować uvw ? bo jak zbrush go mapuje gdy chce wypalić bump mape czy normalke ? Nie rozumiem czy musze go najpierw jako low poly mapować w maxie, poźniej eksport do zbrusha - zrobienie high poly i mapy bump/normal > import w maxie i wedle tego mapowania które zrobie na lop poly nakladam mape z zbrusha ? Z góry dzięki, bo nie moge się odnależć w zbrushu z tym wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się