Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ano tak: stworzyłem sobie studio składające się z lathe'owanego o 180 stopni splina, 5 świateł mrAreaSpot i kilku boxów odbijających światło. Niezależnie od tego co wstawię do środka czy nawet jeśli zmerguje to studio do jakiejś innej sceny z innym modelem - gdy włączam GI, podczas emisji fotonów max się wiesza i wyświetla okno Send Report lub ewentualnie gdy kombinuje z różnymi ustawieniami renderera wyświetla "The render was cancelled due to insufficient memory.".

 

Tylko, że ja mam 6gb ramu i wszystko na 64bitach a ta scena jest prosta jak but. FinalGathering działa jak należy. Restart systemu nie pomaga. Ustawienie GI mentala na mało obciążające pamięć też nic nie daję(no może od razu przeskakuje zamiast 16,7% na powiedzmy 60% photon emission i wtedy się wiesza). Ustawienie raytracingu na BSP2 nic nie daje. Scena jest dość mała, jednostki ustawione na cm ale i tak gdy zmieniam jakiekolwiek ustawienia(może nie te co trzeba?) - nic nie pomaga.

 

Od razu widać, że coś jest nie tak nawet zanim się zwiesi bo zamiast naliczać photon emission płynnie od 0 do 100%, skacze na jakąś wartość, czasem przeskoczy o kolejne ~30% i zwis.

  • Wyświetleń 858
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności