Pierzak Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 Czeskie studio animacji AAA Studio wyprodukowalo bardzo interesujacy renderer czasu rzeczywistego. Tak jak inne tego typu aplikacje oparty jest na GPU wiec teoretycznie szybke rendery mozliwe sa na kompach ze slabszymi prockami. Jak popatrzylem na video to bylem pod wrazeniem. Mega szybko dziala, przynajmniej na filmikach. Tutaj jest link http://furryball.aaa-studio.cz/index.html Tutaj galeria i video: http://furryball.aaa-studio.cz/gallery--videos.html
Kroopson Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 No fajna sprawa. Jeszcze rok, dwa i nasz światek się zmieni :)
Skoti Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 No fajna sprawa. Jeszcze rok, dwa i nasz światek się zmieni :) Tak zmieni się, ale nie w tym kierunku co ten render - to jest typowy rasteryzer (tak jak OpenGL/DirectX), a nie raytracer i korzysta z tych technik co game engine (szumnie nazwane Realtime Ambient Occlusion to zwykłe popularne SSAO stosowane np. w Crysis, DOF to zwykły rozmyty render i w zależności od mapy głębokości jest mieszany z normalnym renderem (dlatego wygląda tak sztucznie)). Popatrz np. na odbicia - nie masz odbić obiektu sam w sobie (np. dzióbek czajnika się nie odbija w nim) - co dopiero mówić o odbiciach wielokrotnych (tu po prostu przed narysowaniem obiektu renderowana jest cubemapa ze środka obiektu - szybkie, ale nie zgodne z fizyką)... rendering gier przejdzie raczej do hybrydowych rozwiązań czyli raytracing sceny z odbiciami itd w rt (co teraz jest już możliwe), a później w postprodukcji będzie dodane SSAO, GI, DOF, MB... Rendering na potrzeby grafiki pójdzie za to w stronę pathtracerów dla animacji (wreszcie będzie się robić w przyzwoitym czasie) i MLT do statyków, który zamiast kilku/kilkunastu godzin będzie potrzebował dziesiątek minut.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się