kamiru Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 Mam do wykonania kręcony wężyk do długopisu(3d max). W jaki sposób helixa mogę przypiąć do spline'a tak by szedł wzdłuż jego ścieżki? Proszę o pomoc
Gość Gosc Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 jak zwykle mozna na kilka posobow: a) spline constraint b) wstawic kosci i podpiac physique c) albo olac helix, zrobic lofta ze splinea i kolka, ale kolka odsunac od srodka lofta i nadac mu rotacje przy pomocy krzywej rotacji wzdluz dlugosci lofta
Wray Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 Jeśli chodzi o zwykły model to wystarczy modyfikator PathDeform. Dodajesz go do Helixa i wskazujesz Splinea.
kamiru Napisano 12 Luty 2010 Autor Napisano 12 Luty 2010 Jeśli chodzi o zwykły model to wystarczy modyfikator PathDeform. Dodajesz go do Helixa i wskazujesz Splinea. Dzięki właśnie o to mi chodziło :)
Rekomendowane odpowiedzi