Tomala Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 Witam, mam problem z renderowaniem passów dla matriału sss fast skin w mentalu, jest on w większości ignorowany. Czy jest jakiś sposób na wyrenderowanie render elements dla scen z takim materiałem?
Gomez Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 Nie wiem czy jest to poprawny sposób na renderowanie passów sss ale możesz wyrenderować np subdermala ustawiając pozostałe rzeczy na 0, i tak po kolei. Tylk opytanie czy subdermala podkręcić wtedy na maksa czy zostawić tak jak ma być. Musisz kombinować potem w psie ale może sie uda, daj znać jeśli spróbujesz.
Tomala Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Gomez ale mi nie chodzi o to żeby uzyskać np samego subdermala na takim passie tylko żeby np. flat color z materiału sss(wtedy byłby to kolor zmixowanych wszystkich layerów sss) dało się na takim passie otrzymać tak jak w przypadku innych materiałów. Tak samo z innymi elementami jak np. shadow czy specular, dla materiału sss po porostu się nie renderują.
KLICEK Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 dokladnie nie renderuja sie i kropka, ja po prostu renderuje szary model + caly sss tak samo z specularem, nie znalazlem na to rozwiazania innego. wiadomo ze szarak troszke zmienia podczas skladania w calosc. No ale z 2giej strony troche matowosci to dodaje :) a speca przeliczam oddzielnie zupelnie z vreya albo scanaljnowy zalezy gdzie szybciej i o jaki efekt chodzi ;)
Tomala Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 Czyli plajta, ja za cholerę nie mogę zrobić dobrego shadera skóry w vrayu, nie czaję vrayowego speculara a w mentalu ten shader skóry działa dobrze z normalnymi światłami a jak dojdzie jakiś sun z photographic exposure control to wygląda taka skóra tragicznie. Chyba trza się rozejrzeć za jakimś brazilem bo tylko tego jeszcze nie próbowałem.
KLICEK Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 oj nie ma co narzekac, po prostu ja jeszcze nie wyernderowalem na jednym pasie speculara z vraya/ scanlajna ;) po prostu renderujesz kilka razy ustawiajac sobie rozne warjacie i je laczysz, powinno zadzialac :)
Tomala Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 KLICEK a robiłeś może shader skóry w oparciu o ten vrayFastsss ? Tam nie można żadnego speculara czy bumpa wrzucić czy ja jestem taki tępy? Jak tego używać?
KLICEK Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 w laczeniu z innym materialem np. vray mat + vray fast sss ,ale to jest mega szit, mozesz tym zrobic przezroczyste lampki, pomidory itp, ale o skorze to zapomnij, zawsze pass sss musisz brac z czegos innego, jezeli szukasz czegos dobrego to wyrenderuj to czesciowo w modo czesciowo w maxie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się