Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam problem z renderowaniem passów dla matriału sss fast skin w mentalu, jest on w większości ignorowany. Czy jest jakiś sposób na wyrenderowanie render elements dla scen z takim materiałem?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy jest to poprawny sposób na renderowanie passów sss ale możesz wyrenderować np subdermala ustawiając pozostałe rzeczy na 0, i tak po kolei. Tylk opytanie czy subdermala podkręcić wtedy na maksa czy zostawić tak jak ma być. Musisz kombinować potem w psie ale może sie uda, daj znać jeśli spróbujesz.

Napisano
  • Autor

Gomez ale mi nie chodzi o to żeby uzyskać np samego subdermala na takim passie tylko żeby np. flat color z materiału sss(wtedy byłby to kolor zmixowanych wszystkich layerów sss) dało się na takim passie otrzymać tak jak w przypadku innych materiałów. Tak samo z innymi elementami jak np. shadow czy specular, dla materiału sss po porostu się nie renderują.

Napisano

dokladnie nie renderuja sie i kropka, ja po prostu renderuje szary model + caly sss tak samo z specularem, nie znalazlem na to rozwiazania innego. wiadomo ze szarak troszke zmienia podczas skladania w calosc. No ale z 2giej strony troche matowosci to dodaje :) a speca przeliczam oddzielnie zupelnie z vreya albo scanaljnowy zalezy gdzie szybciej i o jaki efekt chodzi ;)

Napisano
  • Autor

Czyli plajta, ja za cholerę nie mogę zrobić dobrego shadera skóry w vrayu, nie czaję vrayowego speculara a w mentalu ten shader skóry działa dobrze z normalnymi światłami a jak dojdzie jakiś sun z photographic exposure control to wygląda taka skóra tragicznie.

Chyba trza się rozejrzeć za jakimś brazilem bo tylko tego jeszcze nie próbowałem.

Napisano
  • Autor

KLICEK a robiłeś może shader skóry w oparciu o ten vrayFastsss ? Tam nie można żadnego speculara czy bumpa wrzucić czy ja jestem taki tępy? Jak tego używać?

Napisano

w laczeniu z innym materialem np. vray mat + vray fast sss ,ale to jest mega szit, mozesz tym zrobic przezroczyste lampki, pomidory itp, ale o skorze to zapomnij, zawsze pass sss musisz brac z czegos innego, jezeli szukasz czegos dobrego to wyrenderuj to czesciowo w modo czesciowo w maxie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.