makler Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 Witam, mam mały problem z funkcją mirror, szukałem na forum podobnego tematu ale nie mogłem nic znaleźć (może źle szukałem :/). Postanowiłem sobie przerobić video tutka ze stronki cgtuts na temat modelowania felgi high poly, cały tut jest GREAT ale zatrzymuje się na około 14 minucie w momencie kiedy używany jest mirror. Dokładnie chodzi o to, że przy modelowaniu jednego z ramion, autor usuwa prawą połowe a potem przy pomocy mirror'a odbija. Z tym, że u mnie po odbiciu jedna z części robi sie przezroczysta i widoczna od drugiej strony :/ nie moge sobie z tym poradzić. http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/model-a-high-poly-car-rim-in-3ds-max-1/ Tutaj macie link możę wy wiecie o co z tym chodzi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler Napisano 16 Luty 2010 Autor Share Napisano 16 Luty 2010 (edytowane) jeżeli masz na myśli mirror axes to musi być X zaznaczone, bo w przypadku Y albo Z w ogóle dzieje sie meksyk poniżej screen - taki wychodzi efekt mojego mirrora - 4x Perspective żebyście dokładnie spojrzeli. Edytowane 16 Luty 2010 przez makler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler Napisano 16 Luty 2010 Autor Share Napisano 16 Luty 2010 wszystko śmiga :) dźiękówka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 I nie używaj mirror tylko symmetry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi