Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam mały problem z funkcją mirror, szukałem na forum podobnego tematu ale nie mogłem nic znaleźć (może źle szukałem :/).

 

Postanowiłem sobie przerobić video tutka ze stronki cgtuts na temat modelowania felgi high poly, cały tut jest GREAT ale zatrzymuje się na około 14 minucie w momencie kiedy używany jest mirror.

 

Dokładnie chodzi o to, że przy modelowaniu jednego z ramion, autor usuwa prawą połowe a potem przy pomocy mirror'a odbija. Z tym, że u mnie po odbiciu jedna z części robi sie przezroczysta i widoczna od drugiej strony :/ nie moge sobie z tym poradzić.

 

http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/model-a-high-poly-car-rim-in-3ds-max-1/

 

Tutaj macie link możę wy wiecie o co z tym chodzi ...

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

jeżeli masz na myśli mirror axes to musi być X zaznaczone, bo w przypadku Y albo Z w ogóle dzieje sie meksyk

 

poniżej screen - taki wychodzi efekt mojego mirrora - 4x Perspective żebyście dokładnie spojrzeli.

 

screen01k.jpg

Edytowane przez makler



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności