makler Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Witam, mam mały problem z funkcją mirror, szukałem na forum podobnego tematu ale nie mogłem nic znaleźć (może źle szukałem :/). Postanowiłem sobie przerobić video tutka ze stronki cgtuts na temat modelowania felgi high poly, cały tut jest GREAT ale zatrzymuje się na około 14 minucie w momencie kiedy używany jest mirror. Dokładnie chodzi o to, że przy modelowaniu jednego z ramion, autor usuwa prawą połowe a potem przy pomocy mirror'a odbija. Z tym, że u mnie po odbiciu jedna z części robi sie przezroczysta i widoczna od drugiej strony :/ nie moge sobie z tym poradzić. http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/model-a-high-poly-car-rim-in-3ds-max-1/ Tutaj macie link możę wy wiecie o co z tym chodzi ...
makler Napisano 16 Luty 2010 Autor Napisano 16 Luty 2010 (edytowane) jeżeli masz na myśli mirror axes to musi być X zaznaczone, bo w przypadku Y albo Z w ogóle dzieje sie meksyk poniżej screen - taki wychodzi efekt mojego mirrora - 4x Perspective żebyście dokładnie spojrzeli. Edytowane 16 Luty 2010 przez makler
Rekomendowane odpowiedzi