Gomez Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 (edytowane) Problem ze skalą niestety związany jest z tajemniczym wpływem trójkąta bermudzkiego którego aktywność ostatnio wzrosła. Niektórzy utrzymują że maczała w tym łapska korporacja Pixologic ale jest to typowa akcja dezinformacyjna CBŚ. Rozwiązanie zagadki podobno jest w testach, natomiast znalazłem niezłe obejście problemu. Nie wiem czy działa w każdym przypadku ale ostatnio kilkukrotnie uratowało mi pupe. ******************************************** 1. Importujemy mesha, jeśli jest nie teges wchodzimy w tool>export 2. resetujemy skalę i pozycje: scale : 1 x,y,z : 0,0,0 3. importujemy model ponownie, nie wychodząc z toola 4. wpłacamy kasę z podziękowaniami na numer konta 0771 2004 0000 0933 :) Przed eksportem każdego modelu resetujcie skalę do defaultowych wartości. ********************************************* Niektórym pomaga podobno sklonowanie wszystkich subtooli i zatachowanie ich do zwykłej kulki. Nie zaszkodzi spróbować. Zb może brać skalę z pierwszego subtoola, domysł. Problemy mogą powodować wszelkie obiekty stworzone w zb, dla tego czasem po eksporcie i ponownym imporcie modelu skala wraca do normy. Jeśli robicie coś z zkulek najlepiej po zrobieniu adaptive skin wyeksportować i zaimportować model, lepiej od razu byc świadomym problemu niz wściekać się po wyrzeźbieniu. jakby co... ale mam nadzieję że nic... dajcie znać czy działa. W załączniku screeny dla nieprzyswajających tekstu Pozdro. Edytowane 17 Luty 2010 przez Gomez
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się