Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Problem ze skalą niestety związany jest z tajemniczym wpływem trójkąta bermudzkiego którego aktywność ostatnio wzrosła. Niektórzy utrzymują że maczała w tym łapska korporacja Pixologic ale jest to typowa akcja dezinformacyjna CBŚ.

 

Rozwiązanie zagadki podobno jest w testach, natomiast znalazłem niezłe obejście problemu. Nie wiem czy działa w każdym przypadku ale ostatnio kilkukrotnie uratowało mi pupe.

 

 

 

********************************************

1. Importujemy mesha, jeśli jest nie teges wchodzimy w tool>export

2. resetujemy skalę i pozycje:

scale : 1

x,y,z : 0,0,0

3. importujemy model ponownie, nie wychodząc z toola

4. wpłacamy kasę z podziękowaniami na numer konta 0771 2004 0000 0933 :)

 

Przed eksportem każdego modelu resetujcie skalę do defaultowych wartości.

 

*********************************************

 

Niektórym pomaga podobno sklonowanie wszystkich subtooli i zatachowanie ich do zwykłej kulki. Nie zaszkodzi spróbować. Zb może brać skalę z pierwszego subtoola, domysł. Problemy mogą powodować wszelkie obiekty stworzone w zb, dla tego czasem po eksporcie i ponownym imporcie modelu skala wraca do normy. Jeśli robicie coś z zkulek najlepiej po zrobieniu adaptive skin wyeksportować i zaimportować model, lepiej od razu byc świadomym problemu niz wściekać się po wyrzeźbieniu.

 

 

jakby co... ale mam nadzieję że nic... dajcie znać czy działa.

 

W załączniku screeny dla nieprzyswajających tekstu

 

Pozdro.

Edytowane przez Gomez

  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności