Napisano 17 Luty 201015 l Problem ze skalą niestety związany jest z tajemniczym wpływem trójkąta bermudzkiego którego aktywność ostatnio wzrosła. Niektórzy utrzymują że maczała w tym łapska korporacja Pixologic ale jest to typowa akcja dezinformacyjna CBŚ. Rozwiązanie zagadki podobno jest w testach, natomiast znalazłem niezłe obejście problemu. Nie wiem czy działa w każdym przypadku ale ostatnio kilkukrotnie uratowało mi pupe. ******************************************** 1. Importujemy mesha, jeśli jest nie teges wchodzimy w tool>export 2. resetujemy skalę i pozycje: scale : 1 x,y,z : 0,0,0 3. importujemy model ponownie, nie wychodząc z toola 4. wpłacamy kasę z podziękowaniami na numer konta 0771 2004 0000 0933 :) Przed eksportem każdego modelu resetujcie skalę do defaultowych wartości. ********************************************* Niektórym pomaga podobno sklonowanie wszystkich subtooli i zatachowanie ich do zwykłej kulki. Nie zaszkodzi spróbować. Zb może brać skalę z pierwszego subtoola, domysł. Problemy mogą powodować wszelkie obiekty stworzone w zb, dla tego czasem po eksporcie i ponownym imporcie modelu skala wraca do normy. Jeśli robicie coś z zkulek najlepiej po zrobieniu adaptive skin wyeksportować i zaimportować model, lepiej od razu byc świadomym problemu niz wściekać się po wyrzeźbieniu. jakby co... ale mam nadzieję że nic... dajcie znać czy działa. W załączniku screeny dla nieprzyswajających tekstu Pozdro. Edytowane 17 Luty 201015 l przez Gomez
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto