Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tym razem głowię się jak zrobić, żeby światło przechodziło przez obiekt ze szkła np. szklankę i padało załamane np. na ścianę za szklanką. I nie mam pojęcia jak to zrobić. Jak w lampie nie mam "Ray..." to światło przechodzi przez szkło, ale nie jest w ogóle załamane. Zaś kiedy "Ray..." mam włączone to szklany obiekt rzuca cień jakby był nie przezroczysty.

 

Sprawdziłem wszystkie opcje jakie przyszły mi do głowy i niestety nie dałem rady.

 

Drugi problem podobny to jak zrobić, żeby światło np. "spot" skierowane w stronę paru obiektów i m.in. lustra i odbija się ono w lustrze i odbicie oświetla coś dalej?

 

Królestwo temu, kto pomoże, bo jak szukałem w internecie to akurat tego nie znalazłem :(.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zainteresuj się kaustyką (caustics) :)

 

@szczuro ;d nie zauwazylem ze to blender

Edytowane przez kamil.ochel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności