Napisano 17 Luty 201015 l Tym razem głowię się jak zrobić, żeby światło przechodziło przez obiekt ze szkła np. szklankę i padało załamane np. na ścianę za szklanką. I nie mam pojęcia jak to zrobić. Jak w lampie nie mam "Ray..." to światło przechodzi przez szkło, ale nie jest w ogóle załamane. Zaś kiedy "Ray..." mam włączone to szklany obiekt rzuca cień jakby był nie przezroczysty. Sprawdziłem wszystkie opcje jakie przyszły mi do głowy i niestety nie dałem rady. Drugi problem podobny to jak zrobić, żeby światło np. "spot" skierowane w stronę paru obiektów i m.in. lustra i odbija się ono w lustrze i odbicie oświetla coś dalej? Królestwo temu, kto pomoże, bo jak szukałem w internecie to akurat tego nie znalazłem :(.
Napisano 17 Luty 201015 l zainteresuj się kaustyką (caustics) :) @szczuro ;d nie zauwazylem ze to blender Edytowane 18 Luty 201015 l przez kamil.ochel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto