człowiek Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 Tym razem głowię się jak zrobić, żeby światło przechodziło przez obiekt ze szkła np. szklankę i padało załamane np. na ścianę za szklanką. I nie mam pojęcia jak to zrobić. Jak w lampie nie mam "Ray..." to światło przechodzi przez szkło, ale nie jest w ogóle załamane. Zaś kiedy "Ray..." mam włączone to szklany obiekt rzuca cień jakby był nie przezroczysty. Sprawdziłem wszystkie opcje jakie przyszły mi do głowy i niestety nie dałem rady. Drugi problem podobny to jak zrobić, żeby światło np. "spot" skierowane w stronę paru obiektów i m.in. lustra i odbija się ono w lustrze i odbicie oświetla coś dalej? Królestwo temu, kto pomoże, bo jak szukałem w internecie to akurat tego nie znalazłem :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 (edytowane) zainteresuj się kaustyką (caustics) :) @szczuro ;d nie zauwazylem ze to blender Edytowane 18 Luty 2010 przez kamil.ochel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 18 Luty 2010 Share Napisano 18 Luty 2010 internal nie obsługuje kaustyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
człowiek Napisano 18 Luty 2010 Autor Share Napisano 18 Luty 2010 Czyli yafaray? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 18 Luty 2010 Share Napisano 18 Luty 2010 AFAIR yafaray obsługuje, kilka innych pewnie też :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się