Skocz do zawartości

przenoszenie animacji do innych programow


Tomasz_87

Rekomendowane odpowiedzi

ok, jako ze z blenderem mialem mala stycznosc, a wszystkie podejscia skonczyly sie fiaskiem to postanowilem sie zabrac za niego kolejny raz.

jednak zanim go zainstaluje, chce wiedziec czy jest mozliwosc przenoszenia kosci, wag i animacji z blendera do prorgamow takich jak max i maya, zalezy mi glownie na mozliwosci prznoeszenia do tych dwoch prorgamow.

z tego co czytalem w necie to sa skrypty do przenoszenia plikow fbx z blednera, ale wspolpracuje tylko z mayą, cinema 4d, motion builderem i unity3d i teraz nie wiem czy da rade uzyc tego pliku fbx w maxie, czy bedzie dzialal czy nie.

z tego co czytalem to blender mial miec bodajze od wersji 2,45 juz wbudowany exporter fbx lub jakis skrypt(nie wiem jak to jest rozwiazane), znalazlem jakis skrypt do niego ale nie wiem czy ten skrypt trzeba jakis uzyc w prorgamie czy najnowsza wersja juz ma wbudowany exporter.

no i pojawia sie pytanie czy wybrac ta najnowszą wersje blendera czy starszą bo nie wiem czy najnowsza jest stabilna czy tez nie.

ja che w blenderze tylko animowac, nic wiecej

 

ps.: takie male pytanie na koniec:

 

czy moge uzywac blendera o pracy komercyjnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

W wersji ZIP są skrypty do eksportowania (nie wiem czy akurat fbx bo nie używam). Jak nie ma, to poszukać gdzieś tego skryptu i włożyć do C:/Programy/Blender/.blender/scripts

 

najnowszą (tzn. 2.49b, bo 2.5 nie jest jeszcze gotowa)

 

możesz używac komercyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności