Tomasz_87 Napisano 2 Marzec 2010 Napisano 2 Marzec 2010 ok, jako ze z blenderem mialem mala stycznosc, a wszystkie podejscia skonczyly sie fiaskiem to postanowilem sie zabrac za niego kolejny raz. jednak zanim go zainstaluje, chce wiedziec czy jest mozliwosc przenoszenia kosci, wag i animacji z blendera do prorgamow takich jak max i maya, zalezy mi glownie na mozliwosci prznoeszenia do tych dwoch prorgamow. z tego co czytalem w necie to sa skrypty do przenoszenia plikow fbx z blednera, ale wspolpracuje tylko z mayą, cinema 4d, motion builderem i unity3d i teraz nie wiem czy da rade uzyc tego pliku fbx w maxie, czy bedzie dzialal czy nie. z tego co czytalem to blender mial miec bodajze od wersji 2,45 juz wbudowany exporter fbx lub jakis skrypt(nie wiem jak to jest rozwiazane), znalazlem jakis skrypt do niego ale nie wiem czy ten skrypt trzeba jakis uzyc w prorgamie czy najnowsza wersja juz ma wbudowany exporter. no i pojawia sie pytanie czy wybrac ta najnowszą wersje blendera czy starszą bo nie wiem czy najnowsza jest stabilna czy tez nie. ja che w blenderze tylko animowac, nic wiecej ps.: takie male pytanie na koniec: czy moge uzywac blendera o pracy komercyjnej?
Ania Napisano 2 Marzec 2010 Napisano 2 Marzec 2010 W wersji ZIP są skrypty do eksportowania (nie wiem czy akurat fbx bo nie używam). Jak nie ma, to poszukać gdzieś tego skryptu i włożyć do C:/Programy/Blender/.blender/scripts najnowszą (tzn. 2.49b, bo 2.5 nie jest jeszcze gotowa) możesz używac komercyjnie.
Tomasz_87 Napisano 2 Marzec 2010 Autor Napisano 2 Marzec 2010 ok, dziekuje ci za odpowiedz, na dniach pobiore blendera i zaczne na nim dzialac, no i poprobuje z tym eksportem animacji, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się