Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ok, jako ze z blenderem mialem mala stycznosc, a wszystkie podejscia skonczyly sie fiaskiem to postanowilem sie zabrac za niego kolejny raz.

jednak zanim go zainstaluje, chce wiedziec czy jest mozliwosc przenoszenia kosci, wag i animacji z blendera do prorgamow takich jak max i maya, zalezy mi glownie na mozliwosci prznoeszenia do tych dwoch prorgamow.

z tego co czytalem w necie to sa skrypty do przenoszenia plikow fbx z blednera, ale wspolpracuje tylko z mayą, cinema 4d, motion builderem i unity3d i teraz nie wiem czy da rade uzyc tego pliku fbx w maxie, czy bedzie dzialal czy nie.

z tego co czytalem to blender mial miec bodajze od wersji 2,45 juz wbudowany exporter fbx lub jakis skrypt(nie wiem jak to jest rozwiazane), znalazlem jakis skrypt do niego ale nie wiem czy ten skrypt trzeba jakis uzyc w prorgamie czy najnowsza wersja juz ma wbudowany exporter.

no i pojawia sie pytanie czy wybrac ta najnowszą wersje blendera czy starszą bo nie wiem czy najnowsza jest stabilna czy tez nie.

ja che w blenderze tylko animowac, nic wiecej

 

ps.: takie male pytanie na koniec:

 

czy moge uzywac blendera o pracy komercyjnej?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 731
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W wersji ZIP są skrypty do eksportowania (nie wiem czy akurat fbx bo nie używam). Jak nie ma, to poszukać gdzieś tego skryptu i włożyć do C:/Programy/Blender/.blender/scripts

 

najnowszą (tzn. 2.49b, bo 2.5 nie jest jeszcze gotowa)

 

możesz używac komercyjnie.

Napisano
  • Autor

ok, dziekuje ci za odpowiedz, na dniach pobiore blendera i zaczne na nim dzialac, no i poprobuje z tym eksportem animacji, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności