natas Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 Zrobiłem sobie rig na podstawie tutoriali ani i wszystko działało do póki nie przeniosłem postaci na drugą stronę osi x bo wtedy część kości (z IK) po wejściu w pose mode zgłupiała i powyginała nienaturalnie mesha ...Co mogę mieć źle ustawione i jak to naprawić :confused:
Ulfar999 Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 (edytowane) Zrobiłem sobie rig na podstawie tutoriali ani i wszystko działało do póki nie przeniosłem postaci na drugą stronę osi x bo wtedy część kości (z IK) po wejściu w pose mode zgłupiała i powyginała nienaturalnie mesha ...Co mogę mieć źle ustawione i jak to naprawić :confused: Rozumiem ze mowisz o Blenderze, jesli masz kosc ktora jest pole target dla tego IK to po drugiej stronie ustaw offset na 180 domyslnie masz 0. Jak zwrocisz uwage kosci odbite obrocil o zly kat najlepiej to sprawdzic wlaczajac sobie w panelu armatury axis wtedy kazda kosc bedzie miala pokazane kierunki. Jak to ustawiswz to powinny ci sie pokazywac przy kosciach lokalne osie. http://img251.imageshack.us/i/aaafm.jpg/ Edytowane 4 Marzec 2010 przez Ulfar999
natas Napisano 4 Marzec 2010 Autor Napisano 4 Marzec 2010 (edytowane) Nie bardzo wiem o który offset Ci chodzi bo mój jest przyciskiem ustawiony koło niego Head/Tail ma wartość 1.0000 i domyślam się ,że nie o to chodzi . Dopatrzyłem się ,że word space miałem ,po zmianie na pose znormalniało . Edytowane 6 Marzec 2010 przez natas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się