sroczan Napisano 1 Maj 2004 Napisano 1 Maj 2004 jestem początkującym \'modelarzem\' i mam problem podczas tworzenia powierzchni za pomocą spline\'s ,po przypisaniu vertexowi bezier corner mogę nim manipulować po wszystkich osiach ale gdy tylko go przesune (tzn.jakiś inny vertex) to manipulacja bezier corner ogranicza się tylko do jednej osi ... wielka prośba o pomoc bo nie wiem jak to odblokować Z góry dziękuje!
3,14-ter Napisano 1 Maj 2004 Napisano 1 Maj 2004 wydaje mi sie ze problem tkwi w tym, ze max zapamietuje ustawienie wzgledem ktorej osi nastapiło ostatnie przesunięcie vertexa, czyli jesli przesuniesz vertexa wzgledem x to manipulacja ograniczy sie do x. Nacisnięcie F8 i wybor obu osi powinno rozwiązac problem. pozdrawiam
sroczan Napisano 2 Maj 2004 Autor Napisano 2 Maj 2004 Cudo, miałeś racje że blokuje się względem osi wg. której przesunołem vertex, i działa, wielkie dzieki Pozdrówki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się