Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jestem początkującym \'modelarzem\' i mam problem podczas tworzenia powierzchni za pomocą spline\'s ,po przypisaniu vertexowi bezier corner mogę nim manipulować po wszystkich osiach ale gdy tylko go przesune (tzn.jakiś inny vertex) to manipulacja bezier corner ogranicza się tylko do jednej osi ...

wielka prośba o pomoc bo nie wiem jak to odblokować

Z góry dziękuje!

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wydaje mi sie ze problem tkwi w tym, ze max zapamietuje ustawienie wzgledem ktorej osi nastapiło ostatnie przesunięcie vertexa, czyli jesli przesuniesz vertexa wzgledem x to manipulacja ograniczy sie do x. Nacisnięcie F8 i wybor obu osi powinno rozwiązac problem. pozdrawiam

 

Napisano
  • Autor

Cudo, miałeś racje że blokuje się względem osi wg. której przesunołem vertex, i działa, wielkie dzieki

Pozdrówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności