Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Mam pytanie bo nie mogę do tego dojść. Jak zrobiony jest ten kontroler morphing'u? w sumie to tylko podejrzewam ze tak to jest zrobione. Przykłady:

 

 

 

czy to jest za pomocą kości?

 

Znalazł ktoś może jakiś tutorial w którym pokazane jest to jak się to robi?

Będę wdzięczny bo zabawa wydaje się przednia:-)

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 844
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uzyj Morphera to wszystko zrozumiesz,

- masz obiekt bazowy

- przygotowujesz po jednym modelu z kopii bazowego, w ktorym np. tylko

lewa brew leci na bok albo do gory

- przygotowujesz sobie kontrollery

- wrzucasz wszystkie modele do Morphera

- odpowiednie skladowe kontrolerow przypisujesz przy pomocy wyrazen do

odpowiednich procentow w morpherze

 

zacznij od jednego riga np z zamknietymi ustami i otwartymi i jednym suwakiem,

potem dodaj 2 obiekty z ustawmi przekrzywionymi na lewo i na prawo i dodaj suwak poziomy podlaczony pod te 2 nowe obiekty, tak ze waga suwaka "v" przeklada sie na

100-v dla przekrzywienia w lewo i v dla przekrzywienia w prawo, niezalezny suwak dla otwierania paszczy wpionie i juz masz niezla kontrole, itd, itd cierpliwosc i planowanie

 

i voila, kupa siedzenia, duzo kawy i na koncu efekt jakis jest do zaakcpetowania o ile

sprawnie porozdzielales skladowe X,Y w kontrolerach na wagi w Morpherze

Napisano
  • Autor

OK dzieki za nakreslenie mniej wiecej: tylko teraz

 

Morphera mniej wiecej znam działanie, bawilem sie nim jakis czas tylko chodzi mi o te kontrolery - zrobic je normalnie Splines? tak? i teraz chodzi o przypisanie obiektu do polorzenia suwaka - jak i gdzie to sie robi?

 

Pozdrawiam

Napisano

jakie splines?

 

poczytaj o Parameter Controller i UI Float

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności