Napisano 11 Marzec 201015 l Witam. Mam pytanie bo nie mogę do tego dojść. Jak zrobiony jest ten kontroler morphing'u? w sumie to tylko podejrzewam ze tak to jest zrobione. Przykłady: czy to jest za pomocą kości? Znalazł ktoś może jakiś tutorial w którym pokazane jest to jak się to robi? Będę wdzięczny bo zabawa wydaje się przednia:-) Pozdrawiam
Napisano 11 Marzec 201015 l uzyj Morphera to wszystko zrozumiesz, - masz obiekt bazowy - przygotowujesz po jednym modelu z kopii bazowego, w ktorym np. tylko lewa brew leci na bok albo do gory - przygotowujesz sobie kontrollery - wrzucasz wszystkie modele do Morphera - odpowiednie skladowe kontrolerow przypisujesz przy pomocy wyrazen do odpowiednich procentow w morpherze zacznij od jednego riga np z zamknietymi ustami i otwartymi i jednym suwakiem, potem dodaj 2 obiekty z ustawmi przekrzywionymi na lewo i na prawo i dodaj suwak poziomy podlaczony pod te 2 nowe obiekty, tak ze waga suwaka "v" przeklada sie na 100-v dla przekrzywienia w lewo i v dla przekrzywienia w prawo, niezalezny suwak dla otwierania paszczy wpionie i juz masz niezla kontrole, itd, itd cierpliwosc i planowanie i voila, kupa siedzenia, duzo kawy i na koncu efekt jakis jest do zaakcpetowania o ile sprawnie porozdzielales skladowe X,Y w kontrolerach na wagi w Morpherze
Napisano 11 Marzec 201015 l Autor OK dzieki za nakreslenie mniej wiecej: tylko teraz Morphera mniej wiecej znam działanie, bawilem sie nim jakis czas tylko chodzi mi o te kontrolery - zrobic je normalnie Splines? tak? i teraz chodzi o przypisanie obiektu do polorzenia suwaka - jak i gdzie to sie robi? Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto