Skocz do zawartości

Pytanie-teksturowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość adrian_b
Napisano

Witam jako że jestem poczatkujacym uzytkownikiem to mam pare pytan. Interesuje mnie glownie teksturowanie do game art i chcialem zapytac jak stworzyc tekstury specullar, diffuse, i normal. Pytanie moze glupie ale szukam jakiegos tutka. Rozumiem ze bawie sie w photoshopie a potem przypisuje do materialu. tylko jaka jest roznica miedzy specular i normal, duffuse to kolor. Z gory dziekuje za pomoc i za jakiegos tutka i do psd i do maya.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a teraz z polskiego na nasze - Specular to jest tam gdzie jak pada światło to jak na tym obrazku na którym zrobiłeś specular jest białe to znaczy że bardzo odbija światło a jak czarne to wcale

 

normal mapa czyli jak silnik to obsługuje a już większość obsługuje to to daje to że jak np robisz np drzewo to nie będziesz się bawił żeby zrobić tą korę bo po 1 to by miało zbyt dużo trójkątów a po 2 za dużo roboty tylko walniesz taką normal mapę i już masz całą korę (normal mape można zrobić w crazybump)

Napisano

Mam trochę podobne pytanie więc nie chciałem tworzyć nowego tematu.

 

Mam teksturę, którą chciałbym trochę podrasować, dołożyć normal mapping itp. Użyłem CrazyBump żeby zrobić taką teksturę - wszytko wygląda ładnie tylko jak to złożyć teraz do kupy (do jednego dds-a)? Konieczny jest 3DMax czy można to zrobić w photoshopie? Chodzi mi tylko o podmianę tekstury.

Jak łatwo wywnioskować z powyższego jestem zupełnie zielony.:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności