Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejka od dawna czytam to forum, natomiast jest to moj pierwszy post, mam takie pytanko odnosnie teksturowania , a mianowicie teksturuje kafelki , robie plane dziele go na segmenty , robie z niego poly mapuje go zaznaczam mapowanie "face" zeby kazdy poligon mial swoja teksturke płytki , i teraz mam problem , na roznych plejnach plytki ukladaja sie pod roznym kątem (na jednym pionowo na drugim poziomo) wiem ze mozna ustawiac angle w materiale ale to nic nie zmienia a wlasciwie zmienia ale wszystko (czyli nadal jest zle) , nie znam sie zbytnio na mapowaniu wiec nie krzyczcie na mnie, chodzi mi tez aby to byla jakas szybka metoda , bo ja juz bzikuje z tym:)

 

Poprosze o jakaś podpowiedz , pracuje na 3dmax 9

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość StanleyTruelove
Napisano

hejka, chodzi tez o to ze zalezy mi na tym aby plane byl podzielony na segmenty , co ułatwia włozenie plytek o roznych barwach , oraz pokazanie koloru fug takie cos by mi odpowiadalo , tylko wstrzymuje mnie to mapowanie

PS> W Twoim poscie Sebastian napisales ze ustawiam tilling w mapowaniu , a ktora zakladka tam musi byc zaznaczona? plenar?

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności