stanleykr Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 Hejka od dawna czytam to forum, natomiast jest to moj pierwszy post, mam takie pytanko odnosnie teksturowania , a mianowicie teksturuje kafelki , robie plane dziele go na segmenty , robie z niego poly mapuje go zaznaczam mapowanie "face" zeby kazdy poligon mial swoja teksturke płytki , i teraz mam problem , na roznych plejnach plytki ukladaja sie pod roznym kątem (na jednym pionowo na drugim poziomo) wiem ze mozna ustawiac angle w materiale ale to nic nie zmienia a wlasciwie zmienia ale wszystko (czyli nadal jest zle) , nie znam sie zbytnio na mapowaniu wiec nie krzyczcie na mnie, chodzi mi tez aby to byla jakas szybka metoda , bo ja juz bzikuje z tym:) Poprosze o jakaś podpowiedz , pracuje na 3dmax 9 Pozdrawiam
Sebastian Ozga Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 Nakładasz na Plane'a modyfikator UVWmap i ustawiasz w nim tiling np. 50x50 czy ile tam potrzebujesz, plane może mieć 1 poly.
Gość StanleyTruelove Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 hejka, chodzi tez o to ze zalezy mi na tym aby plane byl podzielony na segmenty , co ułatwia włozenie plytek o roznych barwach , oraz pokazanie koloru fug takie cos by mi odpowiadalo , tylko wstrzymuje mnie to mapowanie PS> W Twoim poscie Sebastian napisales ze ustawiam tilling w mapowaniu , a ktora zakladka tam musi byc zaznaczona? plenar? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się