Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka od dawna czytam to forum, natomiast jest to moj pierwszy post, mam takie pytanko odnosnie teksturowania , a mianowicie teksturuje kafelki , robie plane dziele go na segmenty , robie z niego poly mapuje go zaznaczam mapowanie "face" zeby kazdy poligon mial swoja teksturke płytki , i teraz mam problem , na roznych plejnach plytki ukladaja sie pod roznym kątem (na jednym pionowo na drugim poziomo) wiem ze mozna ustawiac angle w materiale ale to nic nie zmienia a wlasciwie zmienia ale wszystko (czyli nadal jest zle) , nie znam sie zbytnio na mapowaniu wiec nie krzyczcie na mnie, chodzi mi tez aby to byla jakas szybka metoda , bo ja juz bzikuje z tym:)

 

Poprosze o jakaś podpowiedz , pracuje na 3dmax 9

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 949
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hejka, chodzi tez o to ze zalezy mi na tym aby plane byl podzielony na segmenty , co ułatwia włozenie plytek o roznych barwach , oraz pokazanie koloru fug takie cos by mi odpowiadalo , tylko wstrzymuje mnie to mapowanie

PS> W Twoim poscie Sebastian napisales ze ustawiam tilling w mapowaniu , a ktora zakladka tam musi byc zaznaczona? plenar?

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności