Napisano 17 Marzec 201015 l Hejka od dawna czytam to forum, natomiast jest to moj pierwszy post, mam takie pytanko odnosnie teksturowania , a mianowicie teksturuje kafelki , robie plane dziele go na segmenty , robie z niego poly mapuje go zaznaczam mapowanie "face" zeby kazdy poligon mial swoja teksturke płytki , i teraz mam problem , na roznych plejnach plytki ukladaja sie pod roznym kątem (na jednym pionowo na drugim poziomo) wiem ze mozna ustawiac angle w materiale ale to nic nie zmienia a wlasciwie zmienia ale wszystko (czyli nadal jest zle) , nie znam sie zbytnio na mapowaniu wiec nie krzyczcie na mnie, chodzi mi tez aby to byla jakas szybka metoda , bo ja juz bzikuje z tym:) Poprosze o jakaś podpowiedz , pracuje na 3dmax 9 Pozdrawiam
Napisano 17 Marzec 201015 l Nakładasz na Plane'a modyfikator UVWmap i ustawiasz w nim tiling np. 50x50 czy ile tam potrzebujesz, plane może mieć 1 poly.
Napisano 18 Marzec 201015 l hejka, chodzi tez o to ze zalezy mi na tym aby plane byl podzielony na segmenty , co ułatwia włozenie plytek o roznych barwach , oraz pokazanie koloru fug takie cos by mi odpowiadalo , tylko wstrzymuje mnie to mapowanie PS> W Twoim poscie Sebastian napisales ze ustawiam tilling w mapowaniu , a ktora zakladka tam musi byc zaznaczona? plenar? pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto