Gość StanleyTruelove Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 Hejka od dawna czytam to forum, natomiast jest to moj pierwszy post, mam takie pytanko odnosnie teksturowania , a mianowicie teksturuje kafelki , robie plane dziele go na segmenty , robie z niego poly mapuje go zaznaczam mapowanie "face" zeby kazdy poligon mial swoja teksturke płytki , i teraz mam problem , na roznych plejnach plytki ukladaja sie pod roznym kątem (na jednym pionowo na drugim poziomo) wiem ze mozna ustawiac angle w materiale ale to nic nie zmienia a wlasciwie zmienia ale wszystko (czyli nadal jest zle) , nie znam sie zbytnio na mapowaniu wiec nie krzyczcie na mnie, chodzi mi tez aby to byla jakas szybka metoda , bo ja juz bzikuje z tym:) Poprosze o jakaś podpowiedz , pracuje na 3dmax 9 POZDR
insane0r Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 sprawdz modyfikator UNWARP UVM, powinno pomoc, oczywiscie trzeba odpowiednio ustawic w nim wszystko ;)
Rekomendowane odpowiedzi