Jump to content
Sign in to follow this  
senso

problem :/

Recommended Posts

przede wszystkim witam, bo to moj pierwszy post tutaj :>

mam taka sprawe w kazdym renderze z uzyciem FR pojawiaja mi sie te kropki przejrzalem pare watkow ale nie chce mi sie wierzyc zeby to bylo przez zla autoryzacje bo wszystko dziala ok, moze przeoczylem jakies ustawienia czy cos?

zalaczam taki testowy prosty render, na ktorym widac je na sciagnie pod tym blatem. [i mniejsze w calej okolicy]

bede dzwieczny za pomoc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no TE kropki to napewno nie brak autoryzacji! Raczej zbyt maly ktorys z parametrow.

- Napisz jakie masz ustawienia w fR Globals (zakladka z GI) ?

- Napisz jakie materialy zastosowales (Standard czy fR)?

- jakie rodzaje swiatel i cieni zastosowales

 

Wszystko sie da opanowac ale zeby cokolwiek sprobowac poradzic, musze widziec wartosci parametrow z ustawien GI.

 

pozdr

Marek

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MareG po przejrzeniu paru postow liczylem na Twoja odpowiedz ;)

globals sa w screenie, chociaz jak widac standardowe raczej :>

materialy wszystki fR, wszystkie maja recive i generate GI

swiatla jedno omini wylaczone(bez diffuse) i mapa hdri jako environment [po co to nie wiem:>]

 

tylko problem w tym ze zawsze jakos kombinuje praktycznie ze wszystkim i te kropki powstaja w kazdej scenie, na stykach dwoch obiektow, jak chciazby tutaj: http://www.digart.pl/details.php?id=9054

straszne mnie to denerwuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pierwszy rzut oka widac ze za male Density!!! Tez mialem takie przeboje, czasem zalezy to od umiejscowienia swiatla. Ustaw na 15-100 lub 20-150 albo wiecej!

I chyba powinienes przeczytac to:

http://www.mareg.adns.pl/4fr-6.html

a potem to:

http://www.mareg.adns.pl/4fr-3.html

albo to:

http://www.mareg.adns.pl/4fr-5.html

 

Dlaczego omni bez diffuse? - to podstawa jesli nie robisz jakichs efekciarskich sztuczek z blikami itd... HDRI raczej nie stosuje, a juz napewno nie jako ENV Back.

W razie potrzeby uzycia ekstremalnych ustawien - uzyj ich w fR Locals np TYLKO dla obiektu sciany lub innego, ktory wciaz stwarza bledy!

ZAinstaluj update do wersji 1.4 - bo z tego co widze masz czysta 1.0

 

Musisz poeksperymentowac z ustawieniami - napewno zwiekszyc Density! Przeczytaj te linki.

Zycze powodzenia

 

Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

wielkie dzieki, rzeczywiscie pomoglo

teksty na Twojej stronie tez dobre, szkoda ze wczesniej nie znalem ;)

a nowego fR nie moge nigdzie znalezc niestety :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy