Napisano 11 Lipiec 200420 l Autor Ostatnio probowałem sil budujac niestandardowa zapalniczke dlatego nijako przerwa nad pracami w tworzeniu mojego pokoju. Aktualnie pracuje nad nauka teksturowania poprzez Unwrap UVW. Asfalton: Render = Brazil Pozdrawiam. Niedługo dalszy ciag tematu.
Napisano 11 Lipiec 200420 l dorób wszystkie ściany i sufit bo fotony nie będą miały się od czego odbijać. Robisz to dość konsekwentnie i oby tak dalej. Powodzenia [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Salvator]
Napisano 11 Lipiec 200420 l Tak patrze i patrze co Ty tam kombinujesz i widze ze Ci cos wychodzi. Powodzenia!!
Napisano 11 Lipiec 200420 l Autor Wszystkim bardzo dziekuje za porady i motywacje. Dzisiaj zrobilem sobie poleczke. A co... :D Jeszcze nie ma śrób do jej zawieszenia ale wkrotce beda. Pozdrawiam. Ups... zapomniałem wstawic renderka :)) Oto i on :) [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Ka21k]
Napisano 14 Lipiec 200420 l Autor Mam pytanie. Wlasnie remontuje sobie lazienke i zrobiłem mala scenke w 3dsMax 5 w ktorej moge sprawdzac sobie jak rozlozyc kafelki i inne sprawy, ale nie o tym chcialem... :P Ustawiam wlasnie swiatlo do mojej sceny. Zdecydowalem sie na jedno swiatlo OMNI bo lazienka jest zamknieta i zadne zrodlo swiatla z zewnatrz tam nie dociera a w lazience bedzie tylko jedna lampka. Moje pytanie jest nastepujace: Jak ustawic Multiplier tego Omni zeby odpowiadalo sile swiatla 60W zarowki? Nie wiem czy OMNI to najlepsze swiatlo do tego ale innych pomyslow nie mam. Renderki robie Brazilem. A modeluje w 3ds Max 5. Prosze o szybka pomoc.
Napisano 14 Lipiec 200420 l hehe to nie waty swiadcza o ilosci i natezenia swiatla w zarowce tylko Lumeny i ta wartosc nalezy sprawdzic..... zrob na oko po co ci taka zabawa w Super Pro ?
Napisano 14 Lipiec 200420 l Autor Chce dazyc do jakiejs perfekcji. Po co mi oswietlenie na oko skoro w zeczywistosci bedzie to wygladac inaczej. Lepiej juz wogole nic nie robic.
Napisano 14 Lipiec 200420 l Proponuje Ci zebys wymodelowal istniejaca lazienke z calym dobytkiem ktory sie w niej znajduje. Następnie oswietlil ja tak zeby jak najbardziej odzwierciedlala rzeczywistosc. Następnie do tak oswietlonego pomieszczenia wstaw nowe mebelki, kafelki i reszte. Powinienes uzyskac jakas tam symulacje przyszlej rzeczywistosci (ja tak projektowalem swoj pokoik, wyszlo w miare). Powodzenia
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Patrzylem na wersalke. Czy probowales kiedys modelowac przy uzycu spline'ów? Sprobuj, sa tutoriale w helpie maxa. Wydaje mi sie ze przy spline'ach i surface tools zrobilbys calkiem ladna wersalke i z mniejsza iloscia polygonow. Pozdro
Napisano 20 Wrzesień 200420 l boze czy ty sie zajmujesz odkopywaniem watkow ? popatrz na date ostatniego posta
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Autor Zagladam na forum i az sie przestraszylem. Patrze a tu moj WIP na wierzchu :D hehe Slowa wyjasnienia: Najpierw wielki remont lazienki, podczas ktorego zajolem sie jej wizualizacja, a teraz bitwa 3d, moj watek zostal na chwile zapomniany, ale obiecuje jak najszybszy powrot do tematu.
Napisano 4 Luty 200520 l Kazik możesz mi przesłać teksturke z twoich foteli ([email protected]) ??? bo mam akurat taką samą na mojej sofie :))))))))) Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto