Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak chcesz mieć realistycznie (GI) to oprócz sufitu dorób resze ścian

  • Odpowiedzi 64
  • Wyświetleń 8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ostatnio probowałem sil budujac niestandardowa zapalniczke dlatego nijako przerwa nad pracami w tworzeniu mojego pokoju. Aktualnie pracuje nad nauka teksturowania poprzez Unwrap UVW.

 

Asfalton: Render = Brazil

 

Pozdrawiam. Niedługo dalszy ciag tematu.

Napisano

dorób wszystkie ściany i sufit bo fotony nie będą miały się od czego odbijać. Robisz to dość konsekwentnie i oby tak dalej.

Powodzenia

 

[Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Salvator]

Napisano

Tak patrze i patrze co Ty tam kombinujesz i widze ze Ci cos wychodzi. Powodzenia!!

Napisano
  • Autor

Wszystkim bardzo dziekuje za porady i motywacje.

Dzisiaj zrobilem sobie poleczke. A co... :D

Jeszcze nie ma śrób do jej zawieszenia ale wkrotce beda.

Pozdrawiam.

 

Ups... zapomniałem wstawic renderka :))

 

Oto i on :)

 

polka.jpg

 

[Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Ka21k]

Napisano
  • Autor

Mam pytanie.

Wlasnie remontuje sobie lazienke i zrobiłem mala scenke w 3dsMax 5 w ktorej moge sprawdzac sobie jak rozlozyc kafelki i inne sprawy, ale nie o tym chcialem... :P

Ustawiam wlasnie swiatlo do mojej sceny.

Zdecydowalem sie na jedno swiatlo OMNI bo lazienka jest zamknieta i zadne zrodlo swiatla z zewnatrz tam nie dociera a w lazience bedzie tylko jedna lampka.

Moje pytanie jest nastepujace:

Jak ustawic Multiplier tego Omni zeby odpowiadalo sile swiatla 60W zarowki?

Nie wiem czy OMNI to najlepsze swiatlo do tego ale innych pomyslow nie mam.

Renderki robie Brazilem. A modeluje w 3ds Max 5.

Prosze o szybka pomoc.

Napisano

hehe to nie waty swiadcza o ilosci i natezenia swiatla w zarowce tylko Lumeny i ta wartosc nalezy sprawdzic.....

zrob na oko po co ci taka zabawa w Super Pro ?

Napisano
  • Autor

Chce dazyc do jakiejs perfekcji. Po co mi oswietlenie na oko skoro w zeczywistosci bedzie to wygladac inaczej. Lepiej juz wogole nic nie robic.

Napisano

Proponuje Ci zebys wymodelowal istniejaca lazienke z calym dobytkiem ktory sie w niej znajduje. Następnie oswietlil ja tak zeby jak najbardziej odzwierciedlala rzeczywistosc. Następnie do tak oswietlonego pomieszczenia wstaw nowe mebelki, kafelki i reszte. Powinienes uzyskac jakas tam symulacje przyszlej rzeczywistosci (ja tak projektowalem swoj pokoik, wyszlo w miare). Powodzenia

Napisano

Patrzylem na wersalke. Czy probowales kiedys modelowac przy uzycu spline'ów? Sprobuj, sa tutoriale w helpie maxa. Wydaje mi sie ze przy spline'ach i surface tools zrobilbys calkiem ladna wersalke i z mniejsza iloscia polygonow.

 

Pozdro

Napisano

boze czy ty sie zajmujesz odkopywaniem watkow ? popatrz na date ostatniego posta

Napisano
  • Autor

Zagladam na forum i az sie przestraszylem. Patrze a tu moj WIP na wierzchu :D

hehe

Slowa wyjasnienia:

Najpierw wielki remont lazienki, podczas ktorego zajolem sie jej wizualizacja, a teraz bitwa 3d, moj watek zostal na chwile zapomniany, ale obiecuje jak najszybszy powrot do tematu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności