Orion Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 Jak chcesz mieć realistycznie (GI) to oprócz sufitu dorób resze ścian
Ka21k Napisano 11 Lipiec 2004 Autor Napisano 11 Lipiec 2004 Ostatnio probowałem sil budujac niestandardowa zapalniczke dlatego nijako przerwa nad pracami w tworzeniu mojego pokoju. Aktualnie pracuje nad nauka teksturowania poprzez Unwrap UVW. Asfalton: Render = Brazil Pozdrawiam. Niedługo dalszy ciag tematu.
Salvator Napisano 11 Lipiec 2004 Napisano 11 Lipiec 2004 dorób wszystkie ściany i sufit bo fotony nie będą miały się od czego odbijać. Robisz to dość konsekwentnie i oby tak dalej. Powodzenia [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Salvator]
scor Napisano 11 Lipiec 2004 Napisano 11 Lipiec 2004 Tak patrze i patrze co Ty tam kombinujesz i widze ze Ci cos wychodzi. Powodzenia!!
Ka21k Napisano 11 Lipiec 2004 Autor Napisano 11 Lipiec 2004 Wszystkim bardzo dziekuje za porady i motywacje. Dzisiaj zrobilem sobie poleczke. A co... :D Jeszcze nie ma śrób do jej zawieszenia ale wkrotce beda. Pozdrawiam. Ups... zapomniałem wstawic renderka :)) Oto i on :) [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Ka21k]
Ka21k Napisano 14 Lipiec 2004 Autor Napisano 14 Lipiec 2004 Mam pytanie. Wlasnie remontuje sobie lazienke i zrobiłem mala scenke w 3dsMax 5 w ktorej moge sprawdzac sobie jak rozlozyc kafelki i inne sprawy, ale nie o tym chcialem... :P Ustawiam wlasnie swiatlo do mojej sceny. Zdecydowalem sie na jedno swiatlo OMNI bo lazienka jest zamknieta i zadne zrodlo swiatla z zewnatrz tam nie dociera a w lazience bedzie tylko jedna lampka. Moje pytanie jest nastepujace: Jak ustawic Multiplier tego Omni zeby odpowiadalo sile swiatla 60W zarowki? Nie wiem czy OMNI to najlepsze swiatlo do tego ale innych pomyslow nie mam. Renderki robie Brazilem. A modeluje w 3ds Max 5. Prosze o szybka pomoc.
Marcin Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 hehe to nie waty swiadcza o ilosci i natezenia swiatla w zarowce tylko Lumeny i ta wartosc nalezy sprawdzic..... zrob na oko po co ci taka zabawa w Super Pro ?
Ka21k Napisano 14 Lipiec 2004 Autor Napisano 14 Lipiec 2004 Chce dazyc do jakiejs perfekcji. Po co mi oswietlenie na oko skoro w zeczywistosci bedzie to wygladac inaczej. Lepiej juz wogole nic nie robic.
marunioms Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 Proponuje Ci zebys wymodelowal istniejaca lazienke z calym dobytkiem ktory sie w niej znajduje. Następnie oswietlil ja tak zeby jak najbardziej odzwierciedlala rzeczywistosc. Następnie do tak oswietlonego pomieszczenia wstaw nowe mebelki, kafelki i reszte. Powinienes uzyskac jakas tam symulacje przyszlej rzeczywistosci (ja tak projektowalem swoj pokoik, wyszlo w miare). Powodzenia
Krzysztof Kucharz Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 Patrzylem na wersalke. Czy probowales kiedys modelowac przy uzycu spline'ów? Sprobuj, sa tutoriale w helpie maxa. Wydaje mi sie ze przy spline'ach i surface tools zrobilbys calkiem ladna wersalke i z mniejsza iloscia polygonow. Pozdro
Marcin Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 boze czy ty sie zajmujesz odkopywaniem watkow ? popatrz na date ostatniego posta
Ka21k Napisano 20 Wrzesień 2004 Autor Napisano 20 Wrzesień 2004 Zagladam na forum i az sie przestraszylem. Patrze a tu moj WIP na wierzchu :D hehe Slowa wyjasnienia: Najpierw wielki remont lazienki, podczas ktorego zajolem sie jej wizualizacja, a teraz bitwa 3d, moj watek zostal na chwile zapomniany, ale obiecuje jak najszybszy powrot do tematu.
Creater Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 Kazik możesz mi przesłać teksturke z twoich foteli ([email protected]) ??? bo mam akurat taką samą na mojej sofie :))))))))) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się