Skocz do zawartości

[3ds max] animacja rowerzysty


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Alchem
Napisano

Witam!

Od razu z góry przepraszam za moją niewiedzę, ale mam na szybko do wykonania pewną animację. Dla was to pewnie bułka z masłem, ale ja nie miałem za bardzo do czynienia z animacją 3D. Z modelowanie nie mam większego problemu na owe potrzeby. Przejdę do sedna. Zrobiłem model rowerzysty w ruchu. Model z Posera zanimowałem w 3ds za pomocą bipeda. Do tego obracają się pedały i koła. Wszystko ładnie się zsynchronizowało w 25 klatkach (1 sek. PAL). Teraz chcę tą animację zapętlić i poprowadzić całość po określonej ścieżce. I nie wiem jak się za to zabrać. Czy ktoś może mi wyjaśnić krok po kroku co mam zrobić dalej? Wiem, że prawdopodobnie znajdę to w jakimś tutku, ale tak jak pisałem czasu mam mało i nie wiem gdzie konkretnie znaleźć rozwiązanie. Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc. pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Alchem
Napisano

OK. Rozumiem, że zadałem banalne pytanie, ale chyba jakaś mała podpowiedź mogłaby tu się znaleźć. Znalazłem już jak się zapętla animację - Out-of-Range Types przestawiłem na Loop. Działa to na koła i pedały, ale niestety nie na stopy bipeda, które zanimowałem. Jak zapętla się ruch bipeda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności