Gość Alchem Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 Witam! Od razu z góry przepraszam za moją niewiedzę, ale mam na szybko do wykonania pewną animację. Dla was to pewnie bułka z masłem, ale ja nie miałem za bardzo do czynienia z animacją 3D. Z modelowanie nie mam większego problemu na owe potrzeby. Przejdę do sedna. Zrobiłem model rowerzysty w ruchu. Model z Posera zanimowałem w 3ds za pomocą bipeda. Do tego obracają się pedały i koła. Wszystko ładnie się zsynchronizowało w 25 klatkach (1 sek. PAL). Teraz chcę tą animację zapętlić i poprowadzić całość po określonej ścieżce. I nie wiem jak się za to zabrać. Czy ktoś może mi wyjaśnić krok po kroku co mam zrobić dalej? Wiem, że prawdopodobnie znajdę to w jakimś tutku, ale tak jak pisałem czasu mam mało i nie wiem gdzie konkretnie znaleźć rozwiązanie. Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc. pozdrawiam
Gość Alchem Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 OK. Rozumiem, że zadałem banalne pytanie, ale chyba jakaś mała podpowiedź mogłaby tu się znaleźć. Znalazłem już jak się zapętla animację - Out-of-Range Types przestawiłem na Loop. Działa to na koła i pedały, ale niestety nie na stopy bipeda, które zanimowałem. Jak zapętla się ruch bipeda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się