Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Od razu z góry przepraszam za moją niewiedzę, ale mam na szybko do wykonania pewną animację. Dla was to pewnie bułka z masłem, ale ja nie miałem za bardzo do czynienia z animacją 3D. Z modelowanie nie mam większego problemu na owe potrzeby. Przejdę do sedna. Zrobiłem model rowerzysty w ruchu. Model z Posera zanimowałem w 3ds za pomocą bipeda. Do tego obracają się pedały i koła. Wszystko ładnie się zsynchronizowało w 25 klatkach (1 sek. PAL). Teraz chcę tą animację zapętlić i poprowadzić całość po określonej ścieżce. I nie wiem jak się za to zabrać. Czy ktoś może mi wyjaśnić krok po kroku co mam zrobić dalej? Wiem, że prawdopodobnie znajdę to w jakimś tutku, ale tak jak pisałem czasu mam mało i nie wiem gdzie konkretnie znaleźć rozwiązanie. Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc. pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

OK. Rozumiem, że zadałem banalne pytanie, ale chyba jakaś mała podpowiedź mogłaby tu się znaleźć. Znalazłem już jak się zapętla animację - Out-of-Range Types przestawiłem na Loop. Działa to na koła i pedały, ale niestety nie na stopy bipeda, które zanimowałem. Jak zapętla się ruch bipeda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności