Skocz do zawartości

[Modelowanie]Wygładzanie krawędzi[3ds max]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich jestem początkującym i zabrałem się z modelowanie Lancia Delta Integrale. Jak na razie całkiem nieźle mi idzie, ale mam problem z odpowiednim wygładzeniem krawędzi. Potrzebuje uzyskać taki efekt jak na zdjęciach. Chodzi mi głównie o maskę i błotniki. Z góry dzięki i proszę o jakiegoś tutka albo wyjaśnienie jakiej opcji użyć.Zdjęcia zapożyczyłem z WIP.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak właśnie na tym się wzorowałem tylko nie rozumiem czy mam rysować zwyczajną linią czy planem i edytować go do poly. Jeśli linią to od razu zadam drugie pytanie jak mam wypełnić wszystkie "dziury" jak mam stworzyć jakąś powierzchnie, żeby powstał mi plane, a nie tylko same linie.

Napisano

Zobacz sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=RuvgrfMxtb4

Jest 6 cześci tego.

Choć tak szczerze Ci powiem, że nie ma sensu zabierać się za modelowanie samochodu jeśli nie znasz podstaw. Ja robiłem podobnie i tylko mnie to zniechęcało bo nie wiedziałem jak używać weld, chamfer itp, a bez tych umiejętności auta na pewno nie zrobisz.

Wejdź sobie np na http://cg.tutsplus.com/ i poszukaj jakichś tutoriali uczących podstaw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności