Napisano 20 Marzec 201015 l Witam wszystkich jestem początkującym i zabrałem się z modelowanie Lancia Delta Integrale. Jak na razie całkiem nieźle mi idzie, ale mam problem z odpowiednim wygładzeniem krawędzi. Potrzebuje uzyskać taki efekt jak na zdjęciach. Chodzi mi głównie o maskę i błotniki. Z góry dzięki i proszę o jakiegoś tutka albo wyjaśnienie jakiej opcji użyć.Zdjęcia zapożyczyłem z WIP.
Napisano 22 Marzec 201015 l Najlepiej zrób screen'y i zaznacz na nich co Ci nie wychodzi. Łatwiej będzie Ci pomóc.
Napisano 22 Marzec 201015 l Autor Chodzi głównie oto że wygładza mi mocno krawędzie a ja potrzebuje ostrych krawędzi. ale powierzchnia maski musi być wygładzona.
Napisano 22 Marzec 201015 l Musisz poznac podstawy poly modelingu by zrozumiec dlaczego dzieja sie takie rzeczy na twoim modelu. Polecam tutki od onnovanbraam na ten temat.
Napisano 22 Marzec 201015 l Autor Tak właśnie na tym się wzorowałem tylko nie rozumiem czy mam rysować zwyczajną linią czy planem i edytować go do poly. Jeśli linią to od razu zadam drugie pytanie jak mam wypełnić wszystkie "dziury" jak mam stworzyć jakąś powierzchnie, żeby powstał mi plane, a nie tylko same linie.
Napisano 23 Marzec 201015 l Zobacz sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=RuvgrfMxtb4 Jest 6 cześci tego. Choć tak szczerze Ci powiem, że nie ma sensu zabierać się za modelowanie samochodu jeśli nie znasz podstaw. Ja robiłem podobnie i tylko mnie to zniechęcało bo nie wiedziałem jak używać weld, chamfer itp, a bez tych umiejętności auta na pewno nie zrobisz. Wejdź sobie np na http://cg.tutsplus.com/ i poszukaj jakichś tutoriali uczących podstaw.
Napisano 23 Marzec 201015 l polecam linka ponizej video dobrej jakosci i dokladnie wytlumaczone. trzeba sie tylko zarejstrowac ale warto. http://area.autodesk.com/tutorials/inorganic_modeling_fundamentals_part_3
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto