Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich jestem początkującym i zabrałem się z modelowanie Lancia Delta Integrale. Jak na razie całkiem nieźle mi idzie, ale mam problem z odpowiednim wygładzeniem krawędzi. Potrzebuje uzyskać taki efekt jak na zdjęciach. Chodzi mi głównie o maskę i błotniki. Z góry dzięki i proszę o jakiegoś tutka albo wyjaśnienie jakiej opcji użyć.Zdjęcia zapożyczyłem z WIP.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 11k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej zrób screen'y i zaznacz na nich co Ci nie wychodzi. Łatwiej będzie Ci pomóc.

Napisano
  • Autor

Chodzi głównie oto że wygładza mi mocno krawędzie a ja potrzebuje ostrych krawędzi. ale powierzchnia maski musi być wygładzona.

Napisano

Musisz poznac podstawy poly modelingu by zrozumiec dlaczego dzieja sie takie rzeczy na twoim modelu. Polecam tutki od onnovanbraam na ten temat.

Napisano
  • Autor

Tak właśnie na tym się wzorowałem tylko nie rozumiem czy mam rysować zwyczajną linią czy planem i edytować go do poly. Jeśli linią to od razu zadam drugie pytanie jak mam wypełnić wszystkie "dziury" jak mam stworzyć jakąś powierzchnie, żeby powstał mi plane, a nie tylko same linie.

Napisano

Zobacz sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=RuvgrfMxtb4

Jest 6 cześci tego.

Choć tak szczerze Ci powiem, że nie ma sensu zabierać się za modelowanie samochodu jeśli nie znasz podstaw. Ja robiłem podobnie i tylko mnie to zniechęcało bo nie wiedziałem jak używać weld, chamfer itp, a bez tych umiejętności auta na pewno nie zrobisz.

Wejdź sobie np na http://cg.tutsplus.com/ i poszukaj jakichś tutoriali uczących podstaw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności