Napisano 21 Marzec 201015 l Witam. Na zalaczonym obrazku widac z czym mam problem. Obiekty sa dosyc duze (100x100x100) jednostki w cm ustawienia siatki dla porownania sa na obrazku. Moje pytanie brzmi: dlaczego powstaja takie anomalie w oknie perspektywicznym i jak sie ich pozbyc? Poniewaz podczas modelowania bardziej zlozonych rzeczy staje sie to uciazliwe. I jeszcze jedno pytanko. Jak przelaczam w oknie widokowym widok na Hight Quality Rendering znikaja (w sensie nie wyswietlaja sie) wszystkie obiekty. Uzywam obecnie Maya 2009, we wczesniejszej wersji Maya 2008 tego nie bylo, wszystko bylo tak jak powinno. pozdrawiam i jak zawsze z gory dziek za podpowiedzi Edytowane 21 Marzec 201015 l przez krzysiekk26
Napisano 21 Marzec 201015 l usuń folder maya z moich dokumentów tylko sprawdź czy nic tam nie zapisałeś bo troche szkoda by było potem odpal majke
Napisano 21 Marzec 201015 l Autor dzieki za odp. Zrobilem tak jak napisales, ale niestety to nie pomoglo:/ Moze to zalezy od jakichs ustawien w Maya albo karty graficznej, albo poprostu maya juz tak ma??
Napisano 21 Marzec 201015 l jakby zależało od majki to już by tego problemu nie było po tym usunięciu ;) spróbuj zaktualizować stery od grafy
Napisano 27 Marzec 201015 l Autor Otworzylem dzisiaj jeden z plikow z lekcji GettingStarted. Scena byla zbudowana z bardzo duzych obiektow wiec i kamera musiala byc mocno oddalona. W tym momencie gdybym sam robil scene powstaly by anomalie, ale w scenie zbudowanej przez autodesk anomalie sie nie pojawiaja. Z tad moj wniosek, ze moze to jakies ustawienia powoduja powstanie anomalii. HEEEELP PLEAS:)
Napisano 29 Marzec 201015 l zgłoś error w Autodesku :P Jak dla mnie to coś z OpenGLem. W każdej majce znikają nie które obiektyw trybie HQ - i raczej nie ma na to reguły.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto