Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Na zalaczonym obrazku widac z czym mam problem. Obiekty sa dosyc duze (100x100x100) jednostki w cm ustawienia siatki dla porownania sa na obrazku. Moje pytanie brzmi: dlaczego powstaja takie anomalie w oknie perspektywicznym i jak sie ich pozbyc? Poniewaz podczas modelowania bardziej zlozonych rzeczy staje sie to uciazliwe.

 

I jeszcze jedno pytanko. Jak przelaczam w oknie widokowym widok na Hight Quality Rendering znikaja (w sensie nie wyswietlaja sie) wszystkie obiekty. Uzywam obecnie Maya 2009, we wczesniejszej wersji Maya 2008 tego nie bylo, wszystko bylo tak jak powinno.

 

pozdrawiam i jak zawsze z gory dziek za podpowiedzi

Edytowane przez krzysiekk26

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

usuń folder maya z moich dokumentów tylko sprawdź czy nic tam nie zapisałeś bo troche szkoda by było potem odpal majke

Napisano
  • Autor

dzieki za odp.

 

Zrobilem tak jak napisales, ale niestety to nie pomoglo:/ Moze to zalezy od jakichs ustawien w Maya albo karty graficznej, albo poprostu maya juz tak ma??

Napisano

jakby zależało od majki to już by tego problemu nie było po tym usunięciu ;) spróbuj zaktualizować stery od grafy

Napisano
  • Autor

Otworzylem dzisiaj jeden z plikow z lekcji GettingStarted. Scena byla zbudowana z bardzo duzych obiektow wiec i kamera musiala byc mocno oddalona. W tym momencie gdybym sam robil scene powstaly by anomalie, ale w scenie zbudowanej przez autodesk anomalie sie nie pojawiaja. Z tad moj wniosek, ze moze to jakies ustawienia powoduja powstanie anomalii.

HEEEELP PLEAS:)

Napisano

zgłoś error w Autodesku :P

 

Jak dla mnie to coś z OpenGLem.

 

W każdej majce znikają nie które obiektyw trybie HQ - i raczej nie ma na to reguły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności