Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

 

Na zalaczonym obrazku widac z czym mam problem. Obiekty sa dosyc duze (100x100x100) jednostki w cm ustawienia siatki dla porownania sa na obrazku. Moje pytanie brzmi: dlaczego powstaja takie anomalie w oknie perspektywicznym i jak sie ich pozbyc? Poniewaz podczas modelowania bardziej zlozonych rzeczy staje sie to uciazliwe.

 

I jeszcze jedno pytanko. Jak przelaczam w oknie widokowym widok na Hight Quality Rendering znikaja (w sensie nie wyswietlaja sie) wszystkie obiekty. Uzywam obecnie Maya 2009, we wczesniejszej wersji Maya 2008 tego nie bylo, wszystko bylo tak jak powinno.

 

pozdrawiam i jak zawsze z gory dziek za podpowiedzi

Edytowane przez krzysiekk26
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za odp.

 

Zrobilem tak jak napisales, ale niestety to nie pomoglo:/ Moze to zalezy od jakichs ustawien w Maya albo karty graficznej, albo poprostu maya juz tak ma??

Napisano

Otworzylem dzisiaj jeden z plikow z lekcji GettingStarted. Scena byla zbudowana z bardzo duzych obiektow wiec i kamera musiala byc mocno oddalona. W tym momencie gdybym sam robil scene powstaly by anomalie, ale w scenie zbudowanej przez autodesk anomalie sie nie pojawiaja. Z tad moj wniosek, ze moze to jakies ustawienia powoduja powstanie anomalii.

HEEEELP PLEAS:)

Napisano

zgłoś error w Autodesku :P

 

Jak dla mnie to coś z OpenGLem.

 

W każdej majce znikają nie które obiektyw trybie HQ - i raczej nie ma na to reguły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności