Skocz do zawartości

niekompletne uzycie procesora


kraska

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

Nie wiem co jest przyczyną tego, że 3ds nie uzywa do pre-renderignu wszystkich rdzeni, tylko jednego. Reszta rdzeni uruchamia się po rozpoczęciu głównego renderingu.

 

Jeśli temat był juz na forum to prosze o linka.

 

pozdrawiam,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W ustawieniach vray w zakładce "Indirect Illumination" w pod zakładce "Light cashe (zakładam, ze z tego silnika korzystasz jako pomocniczy) w miejscu "number of passes" wprowadź liczbę odpowiadająca ilości rdzeni jaką posiadasz.

Ponadto w zakładce "Settings" w pod zakładce "System" spróbuj w nmiejscu "Default Geometry" ustawić na DYNAMIC a powyżej znacznie zwiększyć ilość pamięci (często gdy jest ta wartość jest za mała to dysk dostaje zadyszki (buforowanie to co nie mieści się w ustawionej pamięci - z moim osobistych obserwacji) a ram nie jest w pełni wykorzystywany przy dużej scenie co owocuje niewykorzystaniem wszystkich rdzeni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem na 4 GB ( tyle ile mam w obudowie) i dalej jest ten problem...

 

to mialem na mysli mowiac nie przegnij. Pamietaj ze oprocz tej pamieci co tam przydzielasz to cos dla maxa i systemu musisz zostawic. Ale skoro zjada ci tylko 2 giga i nadal wolno leci to cos nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności