Jump to content

Mr_SAN

Members
  • Posts

    423
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Mr_SAN last won the day on April 5 2010

Mr_SAN had the most liked content!

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław

Mr_SAN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

53

Reputation

  1. Heh, dokładnie - ja również dość szybko zostałem sprowadzony na ziemie :) Tak jak mówisz - najlepiej ukryć co się da po za kadrem, wtedy jeszcze można coś zdziałać :).
  2. Heh, no tak - ustawiłem Dynamic na 8 GB + to co scena zabrała przed renderowaniem (ok 5-6 GB) i nic nie zostało podczas renderowania. Dziex Mirach. Niestety nie mogę dać repa :( Po zmniejszeniu Dynamic memory na 4GB jest ok - Użycie pamięci sięga ok 11,4 GB. Spróbuje jeszcze zmniejszyć trochę ten dynamic memory bo scenka się jeszcze powiększy troszkę. Potestuję i w razie dalszego problemu nie omieszkam się zgłosić. Może pojawią się w międzyczasie jakieś kolejne sugestie :)
  3. Witam serdecznie. Zwracam się z pewnym problemem a właściwie sytuacją, której nie rozumiem. Otóż potrzebuje rozrzucić trochę trawy (bez skojarzeń ;)) wokoło pewnego kompleksu. Będzie to około 150 000 instancji vray proxy. Moja maszynka posiada 12 GB ramu. Zawsze uważałem, że dzięki Vray proxy można zaoszczędzić na pamięci i wrzucić do sceny naprawdę bardzo duże ilości instancji vray proxy. Niestety - podczas renderowania znika praktycznie cale 12 GB i chce brać jeszcze więcej ;/ Vray proxy rozrzucam za pomocą MultiScatter-a. Może tam jest jakaś opcja do zaznaczenia aby były to faktycznie instancje a nie kopie proxy? Może w tutaj znajduje się klucz do rozwiązania? Może ja mam zbyt wygórowane żądania co do działania vray proxy? Jak to u was jest?
  4. W ustawieniach świateł w oknach zaznacz "invisible" :)
  5. Niedługo każdy Kowalski będzie mógł metodą "kliknij a będzie super" zrobić wszystko ze zdjęciem ;)
  6. Oglądałem - potężne narzędzie. Faktycznie jakby Autodesk trochę po macoszemu traktował te narzędzia.
  7. Faktycznie jest! - dzięki wielkie mirach :) Przeszukałem wszystkie sekcje oprócz właśnie Graphite Modeling Tools. Niestety repa nie mogę dać :(
  8. Witam serdecznie. Napotkałem na problem a właściwie upierdliwość podczas modelowania kratki basenu. Czy istnieje możliwość zaznaczania co któregoś edge przy użyciu opcji RING? Próbowałem na początku ręcznie - myślałem, że wyjdę z siebie - za dużo tego (odznaczanie niepotrzebnych edge po zaznaczeniu wszystkiego tez do najmilszych nie należy). Pracuję na maxie 2012. Miałem nadzieje, że znajdę jakąś opcje zaznaczania co któryś zadany (np. co piąty) edge w narzędziach dostępnych z górnego menu - ale nie doszukałem się. Czy ktoś ma jakiś na to sposób czy pozostaje mozolne zaznaczenie ręczne?
  9. Zostałem zniszczony... Chyba jednak pora znaleźć sobie jakieś pole i zacząć uprawiać ziemniaki. Poziom niektórych prac jest jak dla mnie niedościgniony :)
  10. Ach, znam ten ból braku ramu przy dużej ilości dispa ;) Pracka miła dla oka. Pochwalisz się jak zrobiłeś trawkę? To są modele źdźbeł trawy "napaintowane" po plenerze?
  11. Jeśli masz możliwość to zobacz czy na molexach zasilających dyski jest także napięcie podczas tego działania widmo, ze się tak wyrażę :) Sprawdź po prostu (na dotyk lub słuch) czy dyski się kręcą (lub miernikiem zbadaj jakaś wtykę molexa). Możesz tez zrobić szybki test - odłącz całkiem zasilacz od sprzętu i podłącz do niego zasilanie - zobacz czy sam z siebie zasilacz wystartuje. Jeśli tak to mamy winowajce. Ponieważ to płyta główna daje znać zasilaczowi (poprzez zwarcie dwóch przewodów) kiedy ma zacząć zapodawać prąd na wszystkie pozostałe wtyczki. PS. Jeśli zasilacz wystartuje to odłącz go po chwili bo to nie zdrowie gdy zasilacz pracuje bez obciążenia.
  12. Spróbuj obczaić pliki ini w folderach swojego użytkownika: users(użytkownicy)\username\AppData\Local lub Roaming\autodesk\3dsmax\ Coś w ten deseń - dokładnie nie powiem ponieważ nie mam przy sobie zainstalowanego maxa.
  13. Ja to zawsze robiłem tak: Na slave: - Mój komputer -> Narzędzia (górne menu) -> mapuj dysk sieciowy - Tam wybieram udostępniony folder z teksturami na Master - w każdym slave ustawiam w maxie zmapowany dysk jako folder z texturami W Master: - Nie zapominamy o udostępnieniu folderu z texturkami (prawym -> wlasciwosci -> zakładka "udostępnianie" -> przycisk: "udostepnij" -> z wysuwanej listy wybierasz "Wszyscy" -> klikasz obok na "Dodaj" -> OK - Ważne: w "centrum sieci i udostępniania" w opcji "Zmień zaawansowane opcje udostępniania" zaznaczamy "wyłącz udostępnianie chronione hasłem"
  14. Bez triple channel niech się pocałują ;) Ale może reszta pójdzie ich śladami i posuną się nawet o krok do przodu :)
  15. Jak dla mnie świetna praca! Nie dołuj się - na prawdę odwaliłeś kawał świetnej roboty... daleko mi do Ciebie ;) Szlifuj rzemiosło a na pewno Ci się to zwróci z nawiązką. Wierz mi. Szkoda, że ja takiej motywacji nie mam i nie trafiło mi się zlecenie na tak wielką skalę. Dajesz rade. Trzymaj się tego!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy