Godzil Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 (edited) Witam! Załączam pracę niedawno skończoną, dla treningu. Mam nadzieje że się spodoba. Plan na nią był dużo bardziej ambitny, więcej wegetacji bo to ja właśnie chciałem poćwiczyć. Jednak komp nie wytrzymał. Z pomysłu który miałem wypociłem poniższe: Ma sporo błędów i niedociągnięć jeszcze, chciałem więcej detalu dołożyć jednak jak wyżej - komputer buntownik. Mam jednak nadzieję ze się podoba i będę wdzięczny za komentarze. Soft: 3DsMAX 2010 +VRay, Photoshop Edited August 24, 2011 by Godzil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertus Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Bardzo fajne wg. mnie. Dziwnie tylko wygląda ta przekrzywiona krata bramy, deczko mało naturalnie to wygląda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Super praca... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Bardzo przyjemna praca, jedyne co to człowiek zdaje sie być zdecydowanie za mały w stosunku do tych wszystkich kamieni, bluszczu czy sztachet w tej bramie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dav Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Bardzo przyjemna praca, jedyne co to człowiek zdaje sie być zdecydowanie za mały w stosunku do tych wszystkich kamieni, bluszczu czy sztachet w tej bramie. Bo to jest fortyfikacja obronna z tego co widzę. Toć człowiek nie może być wielkości 1/3 takiej bramy. :P Z resztą wygląd tego musi oddać wrażenie solidnej konstrukcji, i takie właśnie jest. @Godzil Że się tak zapytam... Jaki masz komputer? Bo mam w planach spłodzić coś w podobnych rozmiarach i nie wiem czy nie porywam się z motyką na słońce. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Silent_ Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Fajnie gdyby glow z prawej rozciągnięty był na całość(pewnie jest ale słabo widać). Rozruszałoby to nudną ostatecznie bryłę. Poza tym świetna pracka. Przydałby się szerszy kadr ale sam doskonale wiem jak to jest z małą ilością RAMu ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godzil Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 lukasjogabonito - dzieki! Dav i Freedom Fighter - dokładnie, brama jest wysoka, inspirowana tą z World of Warcraft, w krainie Arathi Higlands jeśli ktoś kojarzy, jest to spore. Oczywiście wzorowałem się tez na referencjach i starałem się trzymać proporcje... _Silent_ 8 giga ramu.... niby trochę jest, ale disp na bramie, disp na drodze i trawa... sporo trawy... :) Dzięki za rady, będę je miał na uwadze MÓJ HARDWARE: intel quad 9550 8 GB RAM ati radeon 4850 (nie polecam) Praca w viewporcie sprowadzona została do poziomu koszmarnego snu, dodatkowo po ostrej dawce alkoholu. Nawet z pochowanymi warstwami, scena potrafiła bez żadnego powodu zawieszać się na minutę, dwie. Tragedia... ale to też uroki 3Ds MAX'a... Dzięki za komentarze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_SAN Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Ach, znam ten ból braku ramu przy dużej ilości dispa ;) Pracka miła dla oka. Pochwalisz się jak zrobiłeś trawkę? To są modele źdźbeł trawy "napaintowane" po plenerze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tores Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Dziwnie rośliny wyglądają, które obrastają mury. Raczej nie powinno ich tam być bo wróg po nich wejdzie. Drzewa chyba tez nie powinno być tak blisko. Kamienie za obłe w narożnikach. Skala mi się burzy przez te tekstury niestety. Zaprawa ci wystaje zamiast kamieni w zwieńczeniu cokołu. Podoba mi się światełko po prawej przy wejściu:) ale klimatu jakoś nie czuję patrząc na całość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godzil Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 (edited) Mr_SAN - trawa tak jak napisałes, modele kilku kępek i posiane Advanced Painterem tu i tam. Tores - dzięki za uwagi, przemyslę, dostosuje się. Jednak z tymi roślinami to wiesz... a jak już brama nie używana? :) A co do skali tekstur, to na różnych referencjach - czy to z gier czy zdjęć - pojawiają się różnej wielkości kamienie, nawet tak duże w porównaniu do gościa w bramie widziałem. Edited August 25, 2011 by Godzil Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek.m Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Bardzo fajna praca. Dzieki temu glow pracka ma super klimacik, tak fajnie sie na nia patrzy:) Taka monumentalna a zarazem sielankowa:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
J|L Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 fajna i klimatyczna pracka nic dodać nic ująć pozdrawiam J|L Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 No ja wiem ze jest spora, tylko wlasnie problem w tym ze nie czuc tej wielkosci, i koles nawet nie pomaga. Moim zdaniem kamienie powinny byc drobniejsze te kamienie. Nie chodzi mi o wielkość całości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter_f Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Piękna praca, bardzo fajny detal i bardzo subtelny ładny klimat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dav Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Co do zielska, jakoś słabo mi się widzi aby człowiek dał radę się po nich wspiąć. A jeśli już to nie wyglądają one na bardzo wytrzymałe... Tak więc nie ma co tu się rzucać o to. @Godzil: Po okiennicach strzelam, że jest to fortyfikacja obronna. W końcu po co takie wielkie mury? :P Praca mi się szalenie podoba, ale jest coś czego muszę się uczepić. Mianowicie brak na murach swego rodzaju zasłon (nazwę tego mam na końcu języka, sorry) tj. wcięć w murze, które dają wgląd na to co dzieje się na poza nimi i umożliwiające szybkie schronienie przed np. strzałami wroga. O, o to mi chodzi, chyba rozumiesz... |-|_|-|_|-| :P Właśnie taki mur się tak kojarzy. Nie kuje mnie w oczy brak tego, nawet nie wiem czy w 100% fortyfikacji było to rozwiązanie stosowane, ale następnym razem chyba warto spróbować. Wtedy praca nabiera wiarygodności. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godzil Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 (edited) Dav oczywiscie wiem o co chodzi, chodzi Ci o BLANKI. Ale wzorowałem się na konkretnych bramach z gry WoW jak pisałem. Tam krasnoludy miały raczej proste mury po ktorych na górze sie nie chodziło! Przebywało się tylko W murze jakby :] Dzięki reszcie za rady i komentarze! Na pewno się zastosuje. Fajnie że się moje prace zaczęły ciepło sprzedawać bo mam misję dostać sie na fronta strony kiedyś :D Pozdrawiam! Edited August 25, 2011 by Godzil Link to comment Share on other sites More sharing options...
herm Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Tak To wygląda w grze , jeśli dobrze rozpoznałem ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godzil Posted August 26, 2011 Author Share Posted August 26, 2011 Tak, to ta :] ale jest w grze jeszcze "kilka" innych bram :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
crash666 Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Kanty zamku tzn. cegły na kantach były modelowane a resztę tj. ściany załatwiłeś bumpem i displacement'em tak ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godzil Posted August 31, 2011 Author Share Posted August 31, 2011 Dokładnie tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts